Max Payne Film börjar filmas nästa månad

Medlem
Max Payne Film börjar filmas nästa månad

Ingen mindre än Mark Wahlberg är planerad att vara med i Twentieth Century Fox action adoption av Max Payne. För regin står John Moore som har legat bakom Flight of the Phoenix, Behind Enemy Lines samt The Omen. Om allt går som det ska ska inspelningen börja 2: a mars.

Vågar man hoppas att detta kan bli bra? Har svårt att se Mark Wahlberg som max Payne. Men vi alla får väl hoppas det blir bra, för annars kommer undertecknad gå ned sig totalt. Max Payne blev en milstolpe i modern spelhistoria och det är bäst för John Moore att förvalta detta väl!

http://au.movies.ign.com/articles/849/849068p1.html

Diskutera vad ni tycker här på min blogg!

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Max Payne Film börjar filmas nästa månad

well, i den bilden du har laggt upp på bloggen så ser att förjävligt lik ut.. Han kanske borde ha en väldigt stark lampa mot honom hela tiden så kanske det fungerar helt utmärkt. Hoppas bara att det blir en fin Noir Film av denna som spelet var. I vote for yes!

Medlem

Jo i just den posen så ser de lika ut, men överlag så tycker jag att han ser för pojkaktig och för...hur ska man säga.."nobel". Men det ska helt klart blir intressant och se hur de fixar till det.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Han är inte alls lik Max Payne i andra spelet men de två bilderna du jämför där är slående lika. Att han är Marky Mark är lite mer oroväckande däremot. Men vet inte vem som skulle passa bra riktigt. Eller jo, killen som de modelared Max Payne av men han är ingen skådis.

Ändå håller jag mina förhoppningar sjukt lågt, ingen idé att hypa upp sig på en spellicensfilm. Bättre att ta och lira igenom spelena igen bara.

1
Skriv svar