Lipptons filosofier!

Inaktiv
Lipptons filosofier!

Hej alla spelgalna människor!
Jag tänkte blogga om mina filosofier som bara kommer t ex upp i huvet när man ligger klarvaken mitt i natten och inte kan sova. Jag tänkte börja med att snacka om Half life. Igentligen kan jag i stortsätt inte ett skit om Half life, men fick för mig en dag att jag skulle köpa detta spel eftersom att alla värkar tycka att det är ett otroligt bra spel. Eftersom att jag inte var så speciellt påläsd om detta spel så avtog lussten att köpa spelet rätt snabbt men är endå lite fundersam fall man skulle köpa det. Det var min första filosofering (något tråkig men här kommer lite roligare)

En vacker dag..Nej där ljuger jag, det var ingen vacker dag (elr var det?). Iallafall så tänkte jag på the red ring of death denna vackra/inte så vackra dagen. Började fundera på hur många gånger Game/Eb games eller villken elektronik affär som helst har fårt red ring of deaht. Nu börjar filosoferingen i alla fall:

Tänk fall det var ett litet barn som glatt sprang in i affären och skulle kolla på den otroligt vackra Xbox 360. Av sin förvåning fick han syn på att dom hade ställt ut ett exemplar så att man kunde prova den. Han blev ännu mer förvånad när han såg att den var ledig. Tänk alltså när han berättar för sina kompisar att han har provat Xbox 360. Han blir så otroligt glad så han bara springer fram till konsolen. Han hade ingen aning om vad det var för spel i den men började spela glatt utan att ha en aning om hur man gör. Plötsligt fryser bilden och 3 röda ringar lyser på konsolen. Han blir så rädd över att han skulle ha tagit sönder den dyra konsolen så han springer gråtande ur affären.

OBS!
Jag har absolut inget emot 360 fall någon av er skulle få för er det.

/ Lippton

#blogg


signatur

Lipton tea with two "P"

Medlem
Lipptons filosofier!

Inte så stor risk på det sistnämda När jag var inne på Siba var det dock en trasig konsoll som stog framme xD Och jag tycker absoult att ud ska köpa Half-Life


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tack för svar, funderar dock på fall man skulle köpa orange box till PS3 eller Half life 2 till PC?

Medlem

Själv kräks man på att lira FPS på konsol så PC blev självfallet i mitt case.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

men snälla elias det är ju synd om dig du sa i min blogg att du gillar 360 och att du spelar det varje dag men i din egen blogg skriver du bara om ring of death och hur synd det är om ett litet påhittatbarn som tror han har förstört en konsol

1
Skriv svar