Medlem
DooM

Har börjat spela DooM3 igen, var ett tag sen och tänkte nu kan man iaf köra allting på högsta kvalite, och det stämde. Måste säga för att vara så gammalt spel så ser det fortfarande riktigt bra ut, Tror nog att det lätt hade kunnat varit med och fightas om förra årets spel om det hade släppts då.

En annan sak är att skrämselfaktorn i Doom3 är riktigt hög förtfarande, Trodde att man hade tuffat till sig lite efter första gången man spelade igenom det, men så mycket tuffare hade man inte blivit. En annan sak som man fortfarande var irriterad på var att ficklampan inte kunde användas samtidigt som något riktigt vapen, så man får leka Mr. Multitasking och fippla i mellan ficklampan och det vapnet man vill ha.

Snyggt, ruggigt och bra är vad Doom3 är fortfarande och snart blir det att ta och leka i expansionen som jag inte gjort än, Det kommer bli riktigt nice hoppas jag på iallafall.

#blogg

Medlem
DooM

Dom gamla DooM, kommer alltid och för alltid vara dem bästa spelen i världen för mig! <3

Medlem

kör igenom det då och då jag med =), men skrämseln faktor är väl inte så värst hög? ... meeeen jag är ju en hårdning

Medlem

Man kan iaf säga att det inte finns något spel än som har skrämt mig mera än vad Doom3 har gjort.

1
Skriv svar