They Hunger: Lost Souls snart klart

Robot
Inaktiv
They Hunger: Lost Souls snart klart

Underbart! Han som startade Black Widow Games är ju äkligt duktig på att göra moddar, They Hunger var den absolut bästa single player modden till Half-Life i min mening, hoppas detta spel släpps i sverige.

Medlem

Yay, Gj Neil Manke


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Fler än han som grejar ju, och faktiskt en del svenskar också.

Ska bli himla lajbans att spela.

Medlem
Skrivet av Lingon:

Underbart! Han som startade Black Widow Games är ju äkligt duktig på att göra moddar, They Hunger var den absolut bästa single player modden till Half-Life i min mening, hoppas detta spel släpps i sverige.

Ser inte varför det inte skulle släppas i Sverige. Sen kan man ju hoppas på en release via Steam oxå

/ LordDaimos

Medlem
Medlem

älskade They Hunger i HL1, hoppas denna kommer leverera samma känsla

Medlem

Alla tre delarna av They Hunger till HL1 var suveräna.

Sådär flummigt mystiska men ändå med en skön humor, hoppas verkligen på det här spelet

PS* Är detta nu ett riktigt spel och ingen mod?, Kommer det släppas i butiker?

Medlem
Skrivet av Dust_Bomb:

PS* Är detta nu ett riktigt spel och ingen mod?, Kommer det släppas i butiker?

vad jag vet så kommer det kosta att spela

Inaktiv

Det går att läsa följande på hemsidan:

"They Hunger: Lost Souls is a first-person action commercial game powered by the award-winning Half-Life 2 Source engine from Valve Software."

Det har varit en stor ära att få varit med att utveckla en liten del av spelhistoria.

Inaktiv
Medlem

Ska bli riktigt skoj


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar