Bowser fick på nöten

Skägg.
10 Chambers
Bowser fick på nöten

[fright][eos_image="54584"]Slutkaxat[/eos_image][/fright]Sådärja. Igår fick den fula ärkefienden till världens sämsta rörmockare rejält med pisk. Det gick åt fler liv på vägen dit än själva smiskandet, banan innehöll en blandning av uppskruvade utmaningar från tidigare delar i spelet. Precis som det ska vara. #Super Mario Galaxy är precis så bra som alla känslosamma recensenter skriver och i likhet med tidigare titlar så finns det gott om utmaningar även efter att stordummingen fallit.

#blogg


signatur
Medlem
Bowser fick på nöten

Fixa 120 stjärnor då, det har jag gjort
Finns en artikel på Gamasutra också varför alla speldesigners hyllar SMG: http://www.gamasutra.com/view/feature/3522/understanding_the_...


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers

120 stjärnor ska självklart fixas, i nuläget 57 kvar. Jag läste en intervju med Shigerus andreman i EDGE gällande Galaxys design, jäkligt intressant. Till exempel hur de runda planeterna underlättar kameraföringen i och med att den aldrig behöver ta ställning till skarpa hörn.


signatur
Medlem

jasså jag tyckte inte spelet var så otroligt bra, nyskapande ja!angående kameran och styrningen så tycker jag de var medelmåttiga, ofta konstiga vinklar och omöjligt att svänga åt rätt håll. Första mariospel jag klarar, har bara spelat på ds tidiagre, och jag förstår inte hur detta spel kunde dela första platsen med underbara portal!

The cake truely is a lie!


signatur

Tempus fugit.

Skägg.
10 Chambers

Har klara alla "riktiga" Mario-delar förutom 64, det kanske blir nästa mål.


signatur
1
Skriv svar