Pc-demo - Need for Speed: Carbon

Robot
Medlem
Pc-demo - Need for Speed: Carbon

Jag har 8Mbit Com Hem men tankar alltid i 11 från fz... Härligt:up:

Medlem

Ja tankar ca i 2.5 - 4mb\s från FZ..... och....!?

Förövrigt verkar det vara ett skitspel. Samma lika som dess föredettingar.

Inaktiv

Laddar ner det atm får ser hur det är

Inaktiv

Hmm, kom som en överraskning.


signatur
Medlem
Skrivet av aar88:

Hmm, kom som en överraskning.

Mm Fan på tiden, 360 har haft det länge nog...;)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Det går inte att installera för mig. På EULA skärmen är det ingen text och så säger den att spelet kräver Directx 0 och stänger därför av installationen. Samma sak hände med nedra Fifa 07 demot.

Medlem

FZ har fixat Mozilla buggen !

Medlem
Skrivet av aesdana:

Jag har 8Mbit Com Hem men tankar alltid i 11 från fz... Härligt:up:

Vad menar du med 11? 11kb/s eller 11mb/s?
jag tankar i runt 850kb/s men jag har ju ochså bittorrent på. Har 8mbit nu... får 24mbit nästa vecka.

Thunderhawk vad har du för uppkoppling?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Är lite glad, det var en överraskning, men samtidigt lite orolig för att det inte kommer bjuda på något nytt... förutom lägre framerate.

Inaktiv

fan va fint, hade glömt.. demos överallt fan


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av aesdana:

Jag har 8Mbit Com Hem men tankar alltid i 11 från fz... Härligt:up:

Vad menar du med 11? 11kb/s eller 11mb/s?
jag tankar i runt 850kb/s men jag har ju ochså bittorrent på. Har 8mbit nu... får 24mbit nästa vecka.

11Mbit..

För övrigt sög spelet, sämsta körkänslan hitills i ett NFS.:(

Medlem

Ja! ännu bättre reflektioner i bilarna!

Medlem

Jag har faktiskt gillat de nyare NFS spelen, trots att jag också är ett stort fan av de äldre spelen, så jag ser fram emot att testa spelet, så fort de låter mig installera spelet. Vet någon hur man kommer förbi den här dumma buggen? Det verkar fattas språkfiler som ger stöd för svenskt Windows eller nåt.

Medlem
Skrivet av aesdana:
Skrivet av Laxen:
Skrivet av aesdana:

Jag har 8Mbit Com Hem men tankar alltid i 11 från fz... Härligt:up:

Vad menar du med 11? 11kb/s eller 11mb/s?
jag tankar i runt 850kb/s men jag har ju ochså bittorrent på. Har 8mbit nu... får 24mbit nästa vecka.

11Mbit..

För övrigt sög spelet, sämsta körkänslan hitills i ett NFS.:(

vadå mbit? alltså du säger att du har 8mbit... sen säger du 11mbit, vad är set som stämmer?
Och sen skriver du att du tankar i 11... 11 vadå? 11b/s, 11kb/s eller 11mb/s? kan ju knappast va 11gig/s

Red ut detta åt mig... :S

ps, se skillnad på mb or mbit


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Vart ovanför ytan för länge?:D

När jag tankar så har jag normalt max 800kb/s och det är det jag betalar för men från FZ är det nåt magiskt som gör att jag tankar i 1080kb/s konstant:)

Medlem

Men kul bugg i mitt spel krashar när man ska ladda racet. Bortsett från det är det exakt samma demo som på 360.

Medlem
Skrivet av aesdana:

Vart ovanför ytan för länge?:D

När jag tankar så har jag normalt max 800kb/s och det är det jag betalar för men från FZ är det nåt magiskt som gör att jag tankar i 1080kb/s konstant:)

Jag tror 800kb/s är strax över 6 Mbit, medan 1080 kb/s är någonstans mellan 8 och 9 Mbit.

Medlem

Laddade ner demot.
Och jag måste hålla med aesdana
"Dålig körkänsla, spelet sög"
Och jag lägger till; Bland det sämsta EA någonsin har gjort, detta är verkligen _INTE_ back to the basics.

Bah!!

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:

Ja tankar ca i 2.5 - 4mb\s från FZ..... och....!?

Förövrigt verkar det vara ett skitspel. Samma lika som dess föredettingar.

EA... behöver man säga mer?


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

8 bit = 1 Byte, 1Mbit/s = 125 KB/s, etc, ni som har lite probs med att räkna ut hur snabbt ni kan tanka/whatever

Ska bli kul att se hur dehär spelet flyter.. Efter att jag fixat ny burk så flöt NFS Most Wanted rent ut sagt ruttet på denna dator, lite lustigt..

(P4 2.66ghz -> Conroe E6600, Radeon 9800Pro -> Radeon X1900XT, så borde ju inte flyta sämre tycker man)

Medlem

Alltså ok, det är inte så bra som de borde vara, men visst finns det något som gör att man vill köra igenom det? .... eller?

Jag har ingen aning om varför jag inte får ha motion blur påslaget eller varför spelet fortfarande är lika snyggt (fult) som Underground 1 men frameraten är lägre. Mne de nya läget var lite kul, men dock är det verkligen fult, hemsk körkänsla, helt HORRIBELT när snubben i sista tävlingen visar sitt ansikte, kändes lite 1998.

Fartkänslan är rätt grym dock. Men nope, ja kommer nog inte bry mig om detta även om jag har lite lust för att köra igenom det.

Ett problem till, alldeles för lätt!

Medlem

Jaha vad ska man säga, snyggt jobbat EA, kan ni inte bättre än så?..
Körkänslan var rejält mycket bättre i Most Wanted.
Det nya spelläget var dock kul, i ca 30 sekunder innan man körde om datorn och vann och slapp köra retur race.
Drifting är tillbaka, kul för dom som gillar det, i Underground 2 så var det läget som jag undvek i det längsta att köra.
Banrace, "tag team" taktiken var ju något nytt, i underground 1 så svor man ju ve och förbannelse över att man inte kunde skaka av sig AI, nu somnar man nästan pga att det är för lätt.

Förbeställde det i förmiddags innan jag testade demot till PC, (har bara snabbt testat det på 360 innan), men efter det här så vete fasiken om man ska avboka det eller ej...:down:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Kan man köra med ratt eller är det "gamepad all the way" som gäller?


signatur

Jäh!

Medlem

Och Wtf är det här för ett skämmt?
http://img87.imageshack.us/img87/6231/wtfzw8.jpg

Är det bara jag eller har ni andra också råkat ut för detta?
Och andra sidan så tycker jag spelet sög... ingen mys känsla som det fanns i underground 2... most wanned testade jag aldri.. men time grejjen med slowmow sög ju...

Dessutom så laggade det fetröv på mitt system
6800gt, 3500+, 1gig ram.
sänkte world detail till high från maximum och tog bort den fula jävla motion blurr som bara såg förjävligt ut och sänkte AA till 2x. Sen flöt det hyfsat.

Annars så vet jag inte, sämre kopa på underground 2/mostwanned?

Dom saker jag gillade var det nya sättet man kunde modifera bilen, rims, bumbs, vinge osv... och så var bilarna snyggare gjorda, mer reflektioner och snyggare texturer.
Ljudet och att man kunde bränna däck innan start.

detta blir nog inget spel för mig.
Gillar dom gamla NFS, och underground 2. Sen får det fan komma med något bättre innan jag ska få upp ögonen för NFS.

over and out...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ja laxen fick det där meddelandet första gången också riktigt störande. Men asså låt inte demot få er att avboka spelet för detta är ju som Most wanted med snutar osv och det är ju det som är kul

Inaktiv
Skrivet av Manko:

Det går inte att installera för mig. På EULA skärmen är det ingen text och så säger den att spelet kräver Directx 0 och stänger därför av installationen. Samma sak hände med nedra Fifa 07 demot.

Får det ochså.. vad är det för skit?

Efter EULA skärmen blir det som sagt ett felmeddelande där det står att det kräver Direct-X 0 ..

Någon som vet lösningen? Vill ju testa detta för fan..


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

känslan.. bilarna styr lite sämre än i most wanted, annars är det väl inte så mkt skillnad.. väldigt arkadigt.
drifting.. helt plötsligt svänger bilen på en femöring.. drifting var på tok för lätt.. minns att i nfsu så var det rätt körigt i början att bli haj på drifting, men nu.. gasa, svänga lite slalom.. hur lätt som helst, på tok för lätt..

lyckades inte hitta nå ställe att ändra kontrollerna på förrän jag redan var på banan och gick in i options den vägen, kan ha varit jag som var lite vilsen.. menyerna var jävligt kassa, konsol-anpassade.. ingen översikt alls.. men allt är väl designat att funka med ett styrkors så..

lite mer kunde de allt bjuda på, känns som att det inte är så mycket nytt ändå :/

Medlem

2 min spelande = avinstalation

Inaktiv

Samma här 2min...
Tänkde dra fram ratten men tur att jag testade utan den först, kunde ju inte ens bytakameravinkel till i bilen:/
Alltså konceptet var väl okey med lite gangwars osv:) men dom sabbade ju det hela totalt. Fattar inte ens hur EA kan släppa ett sådant dåligt spel. Fan alltså frustrerad man blir över blotta tanken hur dumma EA är!

123
Skriv svar