Demotesta Race, Simbins nya

Robot
Inaktiv
Demotesta Race, Simbins nya

Oväntat.. hade inget aning om detta.. måste testas då GTR är dom bästa bilspelen.


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Jahaa, 300MB till som man får suga ner då.

Medlem

Spelet stannar totalt för mig i menyn :S

Medlem

Låt den bara tugga på vid inst. Det kan verka som om det hängt sig men det har det inte. Låt den stå så hoppar den igång.

Sen så är spelet rätt så snyggt men fartkänslan är lite klen. Likaså ljuden


signatur

Jäh!

Medlem

Jaha okej tackar! Allt var ju helt dött så jag fick reboota båda gångerna

Medlem

Kanske dags att skaffa en ratt.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Yes Laddar ner nu. Fick mitt GTR 2 på posten idag också dessutom Å så kom ju NFS Carbon demot också... nu blir det myyyycket körande under höstlovet!

Edit: Efter att ha läst kommentarerna om NFS demot så lär det nog inte bli mkt nfs i helgen men vad gör det? GTR och RACE är mkt mkt bättre ... fast Race vill inte installera :S
Den fastnar nästan direkt, innan man får välja vilken mapp man vill lägga de i. Står bara DirectX instalation...

Redaktör
Skrivet av SebbeSkarp:

... fast Race vill inte installera :S
Den fastnar nästan direkt, innan man får välja vilken mapp man vill lägga de i. Står bara DirectX instalation...

Skrivet av CampKing:

Låt den bara tugga på vid inst. Det kan verka som om det hängt sig men det har det inte. Låt den stå så hoppar den igång.


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av SebbeSkarp:

... fast Race vill inte installera :S
Den fastnar nästan direkt, innan man får välja vilken mapp man vill lägga de i. Står bara DirectX instalation...

Skrivet av CampKing:

Låt den bara tugga på vid inst. Det kan verka som om det hängt sig men det har det inte. Låt den stå så hoppar den igång.

Aha, så kan det gå när man blir lite för uppspelt över något Läste inte igenom vad där stod i kommentarerna ... :$

Edit: Fast hur länge ska den behöva stå egentligen? Har stått helt still nu i över fem minuter...

Medlem

För mig tog det en två min. kanske . . .


signatur

Jäh!

Medlem

titta EA, det går att göra bra spel, fast man är små, tänk på det

Gogo GTR&CO!

ska tanka!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Det är alltså installationen av DirectX 9 runtime som kan ta en stund. Håll ut, boota inte om

Medlem

väldigt fina bilmodeller. simbingrafikerna är så jäkla duktiga =D

Men även om det är en simulator såkanske de kunde kräma på lite mer med postprocessing och effekter, om än bara pyttelite. ser lite stelt ut? regnet ser dock sjukt bra ut.

Medlem
Skrivet av Fifty:

Kanske dags att skaffa en ratt.

Gör det med fördel... Bilspel ska spelas med ratt. Annars kan det kvitta.

Snart dax för en test! Verkar skitbra.


signatur
Medlem

Simbin är guld värda. Representanter kom förbi på arbetet och jag snackade en hel del om deras utveckling. Det var roligt att höra hur de ser på marknaden och den kommande stora konkurrenten Forza Motorsport 2 till 360.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av stellanj:

simbingrafikerna är så jäkla duktiga =D

ett kort tag till, säg 3 månader
men ja, dom som är där nu och gör dom där modellerna är rejält skillade
however, there is darkness ahead

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av stellanj:

simbingrafikerna är så jäkla duktiga =D

ett kort tag till, säg 3 månader
men ja, dom som är där nu och gör dom där modellerna är rejält skillade
however, there is darkness abroad

errr... vad menar du? =/

Medlem

Köpte gtr2 i torsdags och detta lär oxå bli bra tror jag. Känns dyrt att gilla bilspel just nu


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Hah! Efter att ha kört ~700km/h i Track Mania Nations blir det inte mycket till fartkänsla här. Allt känns så segt. *gäsp*
Och har man ingen ratt heller så blir spelkänslan närmast usel. Får hålla mig till andra spel.

Inaktiv
Skrivet av stellanj:

errr... vad menar du? =/


inget ont om simbin alltså, men..... :$

*FniZza*

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av stellanj:

errr... vad menar du? =/


inget ont om simbin alltså, men..... :$

*FniZza*

=(

Medlem
Skrivet av IceMan:

titta EA, det går att göra bra spel, fast man är små, tänk på det

Gogo GTR&CO!

ska tanka!

Shh! Säg inget så EA hör, se bara vad som hände med Dice...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Lite snålt demo måste jag säga. Var det bara en bana eller total missade jag nåt?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Hah! Efter att ha kört ~700km/h i Track Mania Nations blir det inte mycket till fartkänsla här. Allt känns så segt. *gäsp*
Och har man ingen ratt heller så blir spelkänslan närmast usel. Får hålla mig till andra spel.

Ahh har du fastnat för det också? Haha, letar efter ett bra bilspel till PC men inte hittat något riktigt kul förutom just Trackmania Nations (Sunrise suger...).

Inaktiv

Grymt! detta blir ett givet köp! Kommer ut lagom till löningen nästa månad med


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Inaktiv
Skrivet av stellanj:

=(

nvr mind, jag var bara lite kul i skallen när jag skrev det där.
sen har man ju fått höra skit för det hela dagen, vissa tar ju saker dom läser på forum lite för seriöst

*krama på*

Medlem

Vad skiljer från GTR2 förutom bilarna? Kändes som samma spel.

Medlem

GTR2 är ju rätt bra måste jag säga...


signatur

Alfa Bertil

Medlem

jaha detta sög ju ordentligt


signatur

Bengebolle

1
Skriv svar