Conflict: Denied Ops Demo

Inaktiv
Conflict: Denied Ops Demo

Idag har jag spelat igenom Conflict: Denied Ops Demo på tyska för jag var dum nog att inte kolla språket som mitt nerladdade demo var på. Om du har läst mina föregående recensioner utav "hela" spel så vet du att jag brukar ge varje punkt betyg och räkna ihop dom i slutet men när det bara är ett demo så struntar jag i betyg och bara skriver mina tankar om det.

Mitt första intryck av Denied Ops ( bortsett från Tyskan ) var den dåliga grafiken som är katastrofal med 2008 standard. Den ser väldigt linjär ut och alla fiender ser likadana ut. Vapnen ser tecknade ut ( inte på ett TF2 sätt utan på ett "wannabe realistiskt" sätt).

När jag började ta kontroll över min gubbe så blev jag förskräckt över dom hemska kontrollerna. Jag hitta ingen knapp man kunde hoppa på och det tog ett bra tag innan jag hade fått grepp på kontrollerna. Mellanslag var nån slags "Special Function" knapp, det är ju måste med en sån knapp men mellanslag är en hemsk knappval. Men dom har iallafall en möjlighet att ändra kontrollerna så jag försökte läsa tyskan med en svensk-tysk ordbok i ena handen och lyckades "Call Of Dutifera" kontrollerna efter ett tag

Efter ett tag kom jag fram till en dörr och öppna den. Då så var det inte en FPS vinkel längre utan Tredje Persons. Jag störde mej oerhört mycket på när kameran zoomar ut så där för det känns som hela känslan försvinner. Denied Ops är i grund och botten ett Coop spel och jag har inte haft möjligheten att prova Coopen i Denied Ops men jag kan säga att banan man fick köra lyste Co-op dygnet runt.

Meningen med Demon är om jag fattat rätt att man ska köpa spelet när det når i butiken och jag kommer inte ens kolla på det här spelet efter ha spelat genom Demot. Om det är någon som tänker köpa det här skall dom spela demot först eller enklast är väl att slösa sina penger på COD4 eller The Orange Box.

#blogg

Medlem
Conflict: Denied Ops Demo

Tyckte demot till boxen var helt okej. Inget man köper i första taget iallafall


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tyckte demot till boxen inte var okej... alls. Jag lirade coop med brorsan och fick direkt en känsla att detta inte var ett bra spel. Det förstärktes snabbt med en dålig framerate, relativt gammal grafik, dålig kontroll och mycket dåligt ljud. Att maskingeväret inte gav någon typ av rekyl när det skjöts var bara larvigt... nej, det hela var bara dåligt, dåligt.

1
Skriv svar