Anarchy Online blir gratis ett år till

Robot
Medlem
Anarchy Online blir gratis ett år till

omg! snacka om att vara generösa! Pallar dock inte tanka spelet för att logga in på mitt konto och sluta spela efter fem minuter :D.

Inaktiv

Ekonomiska problem for teh lose!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Famest:

omg! snacka om att vara generösa! Pallar dock inte tanka spelet för att logga in på mitt konto och sluta spela efter fem minuter :D.

Hehe, ungefär likadant för mig... jag nappade direkt på gratisåret dom hade för..ja nu är det väl två år sen snart..spelade i ungefär tre dagar sen var jag less =P

Medlem

Jag körde faktiskt detta 3-4 timmar i veckan i några månader när de började med detta erbjudande och tyckte det var riktigt skoj. Blev skitsugen på expansionerna men då det då skulle innebära en månadskostnad på ungefär en hundralapp för 3-4 timmar i veckan så kände jag inte att det var rätt att satsa på och efter ett tag så tröttnade man på att inte ha tillgång till allt coolt som de andra spelarna hade :/. Kändes som ett bra sätt att få testa ett MMORPG iaf för dem som aldrig gjort det!

/ LordDaimos

Medlem

Inte oväntat. Det verkar gå bra det där systemet de kör med. Körde det ganska mycket i ett halvår eller så tills man gick över till nyare grejer.

Medlem

ao hade en fantastisk community vet ej om det är samma nu, bra info på forumet som man iofs inte får se när man spelar gratis versionen men iaf.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Tyvärr räcker inte det, dom måste betala för att få mig spela det där fula och stupidly horrendous shit.

Medlem

Kul med PVP expansion, dock så kommer nog folk med gratiskonton inte ha stor chans mot betalande spelare då vapen och rustningar inte är i närheten av lika bra som de man får i Shadowlands eller Alien Invasion.

Dom borde släppt även Shadowlands gratis för att kunna få fart på spelet igen.

Inaktiv
Skrivet av LordDaimos:

Jag körde faktiskt detta 3-4 timmar i veckan i några månader när de började med detta erbjudande och tyckte det var riktigt skoj. Blev skitsugen på expansionerna men då det då skulle innebära en månadskostnad på ungefär en hundralapp för 3-4 timmar i veckan så kände jag inte att det var rätt att satsa på och efter ett tag så tröttnade man på att inte ha tillgång till allt coolt som de andra spelarna hade :/. Kändes som ett bra sätt att få testa ett MMORPG iaf för dem som aldrig gjort det!

/ LordDaimos

Du kan inte tyckt det var särskilt roligt när du inte vill betala i runda slängar 1:- per timme, eller så är du bara det snålaste jag har sett på år och dagar

Medlem
Skrivet av [FOE:

VioL8oR"]
Du kan inte tyckt det var särskilt roligt när du inte vill betala i runda slängar 1:- per timme, eller så är du bara det snålaste jag har sett på år och dagar

4 timmar i veckan i en månad blir 16 timmar, månadsavgift på €14.95 vilke tär 140,50:- i dagsläget enligt Forex. Blir säkert lite billigare om man binder upp sig för ett år eller så men det hade jag knappast gjort. Så tar man då 16/140 så är det 8.75:- per timme och inte 1:- så som du säger. Låter kanske inte mycket men det blir en del i längden ändå.

/ LordDaimos

1
Skriv svar