Bilder från S.T.A.L.K.E.R.

Robot
Medlem
Bilder från S.T.A.L.K.E.R.

Hmm, har det uppdaterat grafiken igen, tycks mig komma ihåg att grafiken var hyfsat usel förra gången jag såg några screens.
För övrigt ser det lagom mysigt ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ohhh, fortfarande lika trevligt att titta på men de får allt rappa på litegrann...


signatur
Medlem

Ser ju bra ut

Medlem

Det kommer bli intressant att se hur det blir, hoppas på toppspel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Heh, man torde väl få lov att göra sig en liten uppgradering när det där kommer =P

Medlem

Ser bra ut. Hoppas på ett demot snart.

Medlem

dom har ju gjort om typ hela spelet.. de ska ju vara linjärt nu ist för fritt..

Medlem

det är inte lika vackert som man tyckte för något år sen i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

tror det floppar som boling point gjorde

Medlem

ser ju ut som halflife2


signatur

Meep!

ro
Medlem

Äh det är ju fint fortfarande. Hoppas ena mer på spelkänslan än grafiken.

Medlem

Synd bara att det gick från super-fritt till linjärt :|.

Flakmonkey
Skrivet av Famest:

Synd bara att det gick från super-fritt till linjärt :|.

Förhoppningsvis kan ju det innebära att det finns utrymme för en engagerande story istället... Tycker att det här med frihet i spel är rejält överskattat då det ofta får till följd att man inte bryr sig om vad som händer i spelet (se Just Cause)... frihet med begränsningar är bäst imo, som i Deus Ex, System Shock 2, etc

Inaktiv

Kommer verkligen inte floppa.. kommer bli ett jäkla bra spel.. får väl hoppas att det kommer snart då


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

presis... Ymer e ju bara en hel flopp hansjälv...

Spelet kommer att bli grööömt!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Gillar ljuseffekterna, men lite fler polygoner skulle inte skada.


signatur
Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Famest:

Synd bara att det gick från super-fritt till linjärt :|.

Förhoppningsvis kan ju det innebära att det finns utrymme för en engagerande story istället... Tycker att det här med frihet i spel är rejält överskattat då det ofta får till följd att man inte bryr sig om vad som händer i spelet (se Just Cause)... frihet med begränsningar är bäst imo, som i Deus Ex, System Shock 2, etc

Håller fullständigt med!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Det kommer bli ett grymt bra spel.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Nu håller vi de personliga påhoppen utanför diskussionen, tack.

Medlem

hmm, hur länge har det blivit försenat, kommer ihåg att jag köpte supergame en gång för 3 år sen och där var det rankad 2 som det årets hetaste spel:P

Av de filmer och bilder jag sett ifrån Tjernobyl och dess drabbade närområden (både bostäder och industri) så verkar de ha lyckats fånga känslan miljön där ger väldigt bra.
Stalker filmen, gammal som den är, hade en bra idé med att bygga upp stämning av långsamt ökande obehag och rädsla för det okända.
Hoppas de tar inspiration av den också och inte låter spelet efter all jobb som verkar lagts ned på miljö och stämning reduceras till ännu en dussin skjut-ihjäl-tio-fiender-per-minut pang pang.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Famest:

Synd bara att det gick från super-fritt till linjärt :|.

Förhoppningsvis kan ju det innebära att det finns utrymme för en engagerande story istället... Tycker att det här med frihet i spel är rejält överskattat då det ofta får till följd att man inte bryr sig om vad som händer i spelet (se Just Cause)... frihet med begränsningar är bäst imo, som i Deus Ex, System Shock 2, etc

Håller inte med, vill jag ha en linjär story så ser jag på en film, i ett spel vill jag skapa min egen story och det kan bara ett "fritt" spel erbjuda mig.

Fler borde ta efter Morrowind och Oblivion enligt mig.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Famest:

Synd bara att det gick från super-fritt till linjärt :|.

Förhoppningsvis kan ju det innebära att det finns utrymme för en engagerande story istället... Tycker att det här med frihet i spel är rejält överskattat då det ofta får till följd att man inte bryr sig om vad som händer i spelet (se Just Cause)... frihet med begränsningar är bäst imo, som i Deus Ex, System Shock 2, etc

bra skrivet

1
Skriv svar