Zombie Studios utvecklar nytt fps-spel

Robot
Medlem
Zombie Studios utvecklar nytt fps-spel

Ännu en konsolpangare..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"The campaign can be played alone or with up to three friends in four-player co-operative mode "

Och sjäääääälvklart kommer det också att innefatta PC-versionen...

Medlem

Yipee, ännu ett FPS på konsol.

Måste vara något fel på mig. Har haft en PS2:a i något år nu och provat shooters som Black och Area 51. Har en 360 och har spelat spel som GRAW, Perfect Dark Zero, och Splinter Cell tills tummarna blöder. Men jag kan helt enkelt inte förstå att somliga tycker kontrollerna fungerar bra, för de är rent sagt skit. Än mindre att somliga föredrar det på så vis.

Det är dock betydligt mer troligt att det är något fel på mig, än alla andra, plus att man blir sådär lite opopulär när man kallar en grupp människor kollektivt för lögnare och idioter. Så det är helt klart hos mig problemet ligger.

Inaktiv

Själv längtar jag till spelet där man ska stoppa USA ifrån att förstöra världen.

Flakmonkey
Skrivet av Kyraal:

Yipee, ännu ett FPS på konsol.

Måste vara något fel på mig. Har haft en PS2:a i något år nu och provat shooters som Black och Area 51. Har en 360 och har spelat spel som GRAW, Perfect Dark Zero, och Splinter Cell tills tummarna blöder. Men jag kan helt enkelt inte förstå att somliga tycker kontrollerna fungerar bra, för de är rent sagt skit. Än mindre att somliga föredrar det på så vis.

Det är dock betydligt mer troligt att det är något fel på mig, än alla andra, plus att man blir sådär lite opopulär när man kallar en grupp människor kollektivt för lögnare och idioter. Så det är helt klart hos mig problemet ligger.

De som påstår att FPS fungerar lika "bra" som till PC är svåra att ta på allvar. Men då måste man med "bra" syftar på hur precist, snabbt och enkelt det är... Tycker FPS till konsol fungerar, stör mig inte alls på kontrollerna längre när jag spelar ett FPS på konsol utan kan koncentrera mig på viktigare ^^ Men vill man att det ska vara lika "bra" som till PC så förstår jag att man blir besviken och förbannad

Skulle själv aldrig kunna lira Quake eller UT på konsol och tycka det var lika kul som till PC för där är snabbhet och precision så otroligt viktig. Men i spel som Halo, Half-Life, etc tycker jag det kvittar rätt hårt faktiskt

Medlem

AHH bloom!! jobbigt.. ser precis ut som någons snubbes one man mod till doom3. trodde fan det var byggt på doom3 motor ett kort tag innan jag läste texten.

p.s hur svårt ska det vara att fixa mus stöd till spel på konstoler där man kan ändra accelerationen och sensen efter eget behag?

Medlem

This looks freaking sweet man!

Grafiken slickar pung!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Grafiken var ju inget speciellt.... bara en massa jäkla bloom och annat trams som vanligt


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Skulle själv aldrig kunna lira Quake eller UT på konsol och tycka det var lika kul som till PC för där är snabbhet och precision så otroligt viktig. Men i spel som Halo, Half-Life, etc tycker jag det kvittar rätt hårt faktiskt

Jo spelen är ju såklart anpassade till kontrollern (om man har tur, finns ju skräckexempel), men jag är ändå på tok för dålig. Skulle jag spela med en Guitar Hero SG skulle det inte kunna gå mycket sämre.

Flakmonkey
Skrivet av Kyraal:

Jo spelen är ju såklart anpassade till kontrollern (om man har tur, finns ju skräckexempel), men jag är ändå på tok för dålig. Skulle jag spela med en Guitar Hero SG skulle det inte kunna gå mycket sämre.

Då är det illa

Medlem

Man kan väl kort säga att man inte tjackar konsol för att lira FPS?

1
Skriv svar