Nästa generations telefoner lika kraftiga som PSP?

Robot
Nästa generations telefoner lika kraftiga som PSP?
Medlem
Nästa generations telefoner lika kraftiga som PSP?

Jaha, men när kommer mobilen med inbyggd kapsylöppnare då?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Och vad ska mobiltelefonerna använda denna kraft till, egentligen? HD-film? Spel, som fortfarande måste kontrolleras via den högst opassande knappsatsen?

Men det låter bra, då blir telefoner utan denna kraft billigare för oss som spelar på annat.

Inaktiv
Skrivet av peak_performance:

Och vad ska mobiltelefonerna använda denna kraft till, egentligen? HD-film? Spel, som fortfarande måste kontrolleras via den högst opassande knappsatsen?

Men det låter bra, då blir telefoner utan denna kraft billigare för oss som spelar på annat.

De klarar inte av en HD-film och det är väl bättre att tekniken förs framåt iaf?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Frågan är....

Blir det en telefon eller en handheld du kan ringa med ?

Medlem

Kanske kommer sånna där special video mobiler med högre upplösning och bättre ljud?

Medlem

Nu vill jag inte vara den som är den, men är detta verkligen en PC-nyhet?

Hur som helst. Jag är inte intresserad av att spela på mobilen, men visst är det bra att de blir starkare. Finnas annat som kräver mkt kräm som är bra att kunna göra på moblien.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av snyft:

De klarar inte av en HD-film och det är väl bättre att tekniken förs framåt iaf?

Frågan kvarstår (HD-tillägget var givetvis inte verkligt): vad ska de med kraften till? Det är bara en fråga, inget klagomål. Jag är alltid för ny teknik. Som inte är alltför låst dvs.

Redaktör
Skrivet av conthox:

Nu vill jag inte vara den som är den, men är detta verkligen en PC-nyhet?

Det är en spelnyhet.


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av conthox:

Nu vill jag inte vara den som är den, men är detta verkligen en PC-nyhet?

Det är en spelnyhet.

Förvisso, men snarare mer spel till konsol än spel till PC. Aja, det är inte hela världen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar