Snack om Postal 3

Robot
Inaktiv
Snack om Postal 3

Från IMDB ang Postal-filmen;
"Plot Outline: Based on the video game of the same name, a postal service employee embarks on a kill-and-destroy mission."

Helt fel. "The dude" jobbar inte på posten och hans "mission" är inte att döda allt ivägen. Nåja, Postal III kommer iaf jag att ha i min spelhylla.

Medlem

Samma här. Blev sugen på tvåan för någon vecka sedan, men spelet bara hackade och det fanns ingen meny. Tråkigt att spelen har sådan kort livslängd.

Medlem

"After coming home from work to find his house repossessed, the player-character, affectionately known as Postal Dude, decides that everyone is out to get him and goes... well... postal. He figures that everyone in town has been infected with something that makes them all psychopathic killers. Paranoia can be fun. "

Postal 1 är min favorit av de två.

Men man får väl se vad dom lyckas koka ihop i Source =P

Medlem

Ja, det ska bli kul faktist. Source motorn är en av dom snyggaste motorerna ute just nu.

Skrivet av Qrush:

Ja, det ska bli kul faktist. Source motorn är en av dom snyggaste motorerna ute just nu.

...Och Postal2 var ett av dom fulaste spelen någonsin, trots unreal 2-motorn...

Medlem

Första postal var lite småkul en stund, andra postal bemödade jag mig inte ens att prova och trean känns som att det bara är ytterligare ett spel som kommer att dra ett mörker över hela spelkulturen. Kul eller inte, om det blir lika slaskigt som man hört att Postal 2 skulle vara och dessutom då i Source motorn så kommer moraltanterna att skrika så högt att vi snart bara kan köpa Pettson och Findus på Game och de andra spelbutikerna..

/ LordDaimos

1
Skriv svar