Jade Empire till pc i januari

Robot
Medlem
Jade Empire till pc i januari

Ahh, väntat på att de här ska komma till PC, ser fram emot det


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jo Jade Empire väntar man ivrigt på till pc.

Tänkte bara flika in och säga att det INTE är värt pengarna. Ett repetivt actionspel med dåliga strider, tråkiga karaktärer och halvdan story är vad det är. Ska tydligen vara kort också, vilket jag inte vet något om själv då jag helt lade ner det efter tre-fyra timmar. Snacka om bortkastad potential vad gäller Martial Arts.

Edit: tag-fix.

Flakmonkey

äh, jag tycker det är skoj, inget djupare spel direkt, men det är iaf inte uttjatad fantasy

Nej, istället för den uttjatade fantasyn är det förlorade möjligheter som få andra spel kan stoltsera med Det var för övrigt Jade Empire som fick droppen att rinna över i Bioware-bägaren för mig, det var då de föll från min favoritutvecklare till en ... dålig sådan.

Edit: men hej, i gengäld fick jag förmågan att se på deras spel i lite mer kritiska ögon vilket hjälpt mig en massa på anti-hype-rollspels-banan

Medlem

Tycker storyn är bra, gameplay? Tycker inte man kan gnälla när man suttit och kört igenom t ex dom mesta Final fantasy spel, 20 timmar gameplay och 80 dialog

Inaktiv

Är gameplay:et likt KotOR?


signatur
Medlem

Mnjao, allt förutom striderna är väl relativt Kotor:igt, självklart är det juh vissa grejer som inte är som kotor, lvlandet etc, med tanke på att man inte springer runt och gör force storm och krejjer. Men största skillnaden är striderna, tycker striderna är mycket roligare i Jade Empire, vore ballt med ett Star Wars spel med samma stridssystem, eller liknande.. eller.. bättre. Kul spel iaf, tycker jag. :).

Medlem

Hehe, men det bra med FF-spelen var ju att de var som en trevlig film, iaf för mig Random encounters var bara störande moment efter en stund.

Jag tror iaf att jag tänker ge Jade empire en chans.

Medlem

Får jag gissa att det stod "Xbox Exclusive" när det kom? =P

Medlem

Jade Empire är ett helt ok spel. Gillade man KotoR så gillar man förmodligen Jade också.

1
Skriv svar