Red Orchestra-patch förkollad

Robot
WeX
Medlem
Red Orchestra-patch förkollad

MUMS


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Tummen upp till Tripwire.

Inaktiv

Och man slipper betala för det också, ta lärdom EA och Dice.

Inaktiv

Synd att det knappt finns några bra servers att lira på


signatur

War never changes.

Medlem

Yummy!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

50 eller 500 servrar spelar inte så stor roll?. Hadde hoppats på nått nytt med gfx motorn men kan inte klaga.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Synd att det knappt finns några bra servers att lira på

På helgerna tycker jag att det är rätt OK, då blir det ju 3-4ggr mer servrar med folk på.


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem
Skrivet av Toye:
Skrivet av zaphiren:

Synd att det knappt finns några bra servers att lira på

På helgerna tycker jag att det är rätt OK, då blir det ju 3-4ggr mer servrar med folk på.

Av ren nyfikenhet, hur många uppskattar du att det är av respektive?
Spelade RO när det fortf. var en mod.
Helskoj redan då.

Medlem

De som lirade moden lirar fortfarande Inklusive mig grym mod grymt spel !

Inaktiv

Saknar detta spelet sen man fick testa det gratis :(. Särskilt när man tog tyskar efter tyskar med sniper bössan. Men man tog lärdom efter man har köpte Day Of Defeat source. Allt folk och det roliga försvinner när gratishelgen är över och sist märker man att int een enda jevel spelet spelet.

Medlem

Öhm, det är inga svårigheter att hitta en server att spela på alla tider på dygnet. Att inte köpa det för den billiga penningen det kostar när du nu säger att du saknar det är dumt minst sagt.

Medlem

Precis ! Finns mer än tillräckligt med befolkade servrar och antalet stiger.

Medlem

"The other is a change to the underlying game engine that allows a much longer viewing distance. Previously, the engine limited mappers to view distances of just over 1,000 metres. Now mappers can set that distance out to 2000, 3000 or even 4000 metres - ideal for those long-range tank engagements!"

Låter som nånting som bara gäller banbyggare eftersom det står "mappers" men man kan väl hoppas att det även gäller ingame...

Medlem

Nej det betyder att banbyggare kan välja upp till 4000 meters viewdistance i deras banor, när 1000 var max tidigare. Det gäller alltså inte enbart nånting i baneditorn.

1
Skriv svar