Sid Meier's Railroads!-demo hos FZ

Robot
dkd
Medlem
Sid Meier's Railroads!-demo hos FZ

Detta ska testas... om jag får tid.


signatur

Ehe.

Medlem
Medlem


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Efter att ha spelat demon... En tanke:

När öppnar GAME/EBGames? 10?

Medlem

Tyckte att det var rätt så tråkigt
Snyggt gjort rent grafiskt men det kändes som om det saknades någonting.
Kanske för lite management för min smak :\


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Locomotion och Railroad Tycoon 3 är mycket bättre spel, fast har sämmre grafik och är lite svårare när det kommer till att dra spårväg, locomotion är nästan som transport tycoon, en riktig pärs...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bah, tråkigt och tråkigt. Det var rätt kul för att vara en demo... Jag hoppas bara att det blir lite större, á la Railroad Tycoon 3.

Medlem

Det blir inte som RT3 så att du vet. Det är simpelt men snyggt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tycker inte det är så himla kul, man får inte leka tillräckligt med räls å grejer.. Nä, håller mig till OTTD :).

http://www.openttd.org/

Inaktiv

Varför kan det inte komma ett nytt Transport Tycoon. Är ju ett av de bättre spelen man spelat... Många underbara timmar man la ned på det. Förresten så kan Sid meier bättre.... Blir nog inget köp... Hade sett fram emot detta spel, så sketans mycket, så förväntningar var nog för stora.. Surt.. Gick att spela ett tag iaf.. för de som är intresserade.


signatur

Bättre sent än aldrig!

Medlem
Skrivet av Milec:

Varför kan det inte komma ett nytt Transport Tycoon. Är ju ett av de bättre spelen man spelat... Många underbara timmar man la ned på det. Förresten så kan Sid meier bättre.... Blir nog inget köp... Hade sett fram emot detta spel, så sketans mycket, så förväntningar var nog för stora.. Surt.. Gick att spela ett tag iaf.. för de som är intresserade.

Som sagt Locomotion... bättre på _alla_ sätt än TTD. Annars hittas ju OpenTTD med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Milec:

Varför kan det inte komma ett nytt Transport Tycoon. Är ju ett av de bättre spelen man spelat... Många underbara timmar man la ned på det. Förresten så kan Sid meier bättre.... Blir nog inget köp... Hade sett fram emot detta spel, så sketans mycket, så förväntningar var nog för stora.. Surt.. Gick att spela ett tag iaf.. för de som är intresserade.

Som sagt Locomotion... bättre på _alla_ sätt än TTD. Annars hittas ju OpenTTD med.

Visst är Locomotion ett spel som duger, men det mitt behov är större


signatur

Bättre sent än aldrig!

1
Skriv svar