Crysis filmat, ny trailer hos FZ

Robot
Medlem
Crysis filmat, ny trailer hos FZ

Wow! längtar grymt efter detta! bara det kommer ut efter februari så att man hinner skaffa en ny dator^^

dkd
Medlem

Såg det bara så ut, eller sjönk fps:en kraftigt inuti "the sphere"?


signatur

Ehe.

Medlem
Medlem

Ser verkligen imponerande ut men jag tyckte att fpsen var väldigt låg rent allmänt. Aja, antar att dom kommer optimiera det lite mer.

Medlem

Okej, säg mig meningen med att skaffa just en dator för ett spel som innehåller supergrafik? Man kommer sitta där i en kvart och säga "WOW!", sedan kommer man tröttna.. Förstår inte poängen med att just köpa en dator bara för ett grafikspel?

Nu vet jag inget om handlingen, eller hur bra spelet kommer att bli. Men är mycket tveksam då många av dessa nya "shooters" med maxad grafik till PC är mediokra.

Medlem

Tipstack till remixxan borde det väl stå eller var "ro" för mig, buhuhu

Inaktiv

ny?

säker på att jag har sett den här för minst 1månad sen

Inaktiv

fan va fint, ge mig nu!


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

De laggar rätt mycket...

De bådar inget gott...

Ser rätt shysst ut ändå..

Medlem

laggade ju väldigt duktigt. Men ärligt talat det blir ju bara en super snygg shooter i slutändan, snygg grafik gör inte allt och inte tänker jag uppgradera min dator som vissa nördar gör för att avnjuta detta. Men visst det ser ju lite lovande ut med den dräkt man kommer ha, frågan är bara om det blir så användbart som det lät i videon.

Inaktiv

blev inte så imponerad

Medlem
Skrivet av bleak:

ny?

säker på att jag har sett den här för minst 1månad sen

Det har du nog, har nämligen också sätt denna film för ett bra tag sen.

Medlem

Är övertygad om att min dator gav ifrån sig en djup suck när jag öppnade denna tråden

Medlem

Har inte sett filmen förut, trots att jag har haft koll på Crysis.

Det verkar bli ett härligt och vackert spel. Framförallt multiplayer ska bli riktigt intressant.

Medlem

Jag tänker inte titta på den här filmen...

Avgudar Far cry, som i mitt tycke är världens i särklass bästa FPS.

Jag håller tummarna att Crisis blir i samma klass som Far cry.
Vill inte förstöra upplevelsen av Crisis genom att titta på alla bilder och alla filmer som kommer. Tycker att det blivit lite väl mycket av den varan nu.

Citat:

Men ärligt talat det blir ju bara en super snygg shooter i slutändan, snygg grafik gör inte allt och inte tänker jag uppgradera min dator som vissa nördar gör för att avnjuta detta.

Tror inte för en sekund att det "bara" blir en supersnygg shooter. Crytek vet hur man gör spel med spelkänsla!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Jag tänker inte titta på den här filmen...

Avgudar Far cry, som i mitt tycke är världens i särklass bästa FPS.

Jag håller tummarna att Crisis blir i samma klass som Far cry.
Vill inte förstöra upplevelsen av Crisis genom att titta på alla bilder och alla filmer som kommer. Tycker att det blivit lite väl mycket av den varan nu.

Rätt bra inställning


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Bara en helt vanlig hype... Inget nytt överhuvudtaget. Vanliga soldater att skjuta tills det blir tråkigt och då slänger dom in lite monster... SUCK! FPS är och har varit så jävla sorgligt tråkigt och repetitivt sen typ... DOOM och/eller möjligen HL.

När ska man få se ett FPS som erbjuder någonting mer än snyggare grafik? Priset tar nog PREY! Kolla han går upp och ned! Yes, vi är så jävla kretiva!

:evil:

Medlem
Skrivet av Lime81:

Bara en helt vanlig hype... Inget nytt överhuvudtaget. Vanliga soldater att skjuta tills det blir tråkigt och då slänger dom in lite monster... SUCK! FPS är och har varit så jävla sorgligt tråkigt och repetitivt sen typ... DOOM och/eller möjligen HL.

När ska man få se ett FPS som erbjuder någonting mer än snyggare grafik? Priset tar nog PREY! Kolla han går upp och ned! Yes, vi är så jävla kretiva!

:evil:

Har mamma tagit hand om dig så du slutat gråta nu?

Allvarligt talat så förstår jag mig inte på folk som gnäller över att FPS spel hit och dit inte erbjuder något nytt. Det är just ett F P S som står just för First person shooter. Det är meningen att det är gubbar man skall döda, det är meningen att vapnet och miljön ska se ut som den gör. Jag personligen älskar alla FPS, oavsett om den ena är sig den andra lik (vilket dem absolut egentligen inte är, då det i allra flesta fall har en historia som skiljer sig åt från andra spel) så har det sin tjusning i sig. Om du inte tycker så, spela inte spelen då! Håll dig till din egna genré och spy inte på FPS-titlarna! Sen kommer det faktiskt en del FPS-spel nu som "skiljer sig" från de vanliga, bl.a. Bioshock.

Medlem
Skrivet av Lime81:

Bara en helt vanlig hype... Inget nytt överhuvudtaget. Vanliga soldater att skjuta tills det blir tråkigt och då slänger dom in lite monster... SUCK! FPS är och har varit så jävla sorgligt tråkigt och repetitivt sen typ... DOOM och/eller möjligen HL.

När ska man få se ett FPS som erbjuder någonting mer än snyggare grafik? Priset tar nog PREY! Kolla han går upp och ned! Yes, vi är så jävla kretiva!

:evil:

Kan du nämna en genre som har utveklas mer än FPS genren de senaste fem åren? Tar man och tittar på de andra mest populära till PC´n (RTS, RPG, mmorpg ect) så tar FPS genren stora kliv imo.


signatur

<3

Medlem

FPS har helt klart lett utvecklingen, men då pratar vi ju bara om tekniken. Själva spelsättet är ju i stort sett samma hjärndöda skjutare som det alltid har varit.

Det är ju därför jag gillar FPS:er


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Overdose:

De laggar rätt mycket...

De bådar inget gott...

Ser rätt shysst ut ändå..

Programmet som spelar in spelsekvensen skriver ju en hel mängd information till hårddisken (okomprimerad film med ljud) samtidigt som spelet körs. Så det är väl inte så konstigt då att det laggar.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Programmet som spelar in spelsekvensen skriver ju en hel mängd information till hårddisken (okomprimerad film med ljud) samtidigt som spelet körs. Så det är väl inte så konstigt då att det laggar.

Inte tvunget - det är ingen som säger att dom spelar in den på samma dator


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

påminner lite om IGI, spelsättet o detaljerade vapnena.. och lite som Halo.. finns allt för många FPS som är såååå linjära och man kan köra rambo style! älskar spel man måst tänka lite me klumpen i huvudet åh! lite som fps/splinter cell

iaf så börjar mitt sparkonto för ny dator växa, lagom att köpa ny dator i januari. DX10 kort står på listan iaf..
ser ut som man måst införskaffa vista åh, dir går ju 4000kr *suck*

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Programmet som spelar in spelsekvensen skriver ju en hel mängd information till hårddisken (okomprimerad film med ljud) samtidigt som spelet körs. Så det är väl inte så konstigt då att det laggar.

Inte tvunget - det är ingen som säger att dom spelar in den på samma dator

Sku tro att det är laddningstiden för "miljö"/ban byte som gör att det segar till..
fast det är ju mycket pågång i synfältet där.. finns väll snabbare datorer tills det släpps

Medlem

Nej jag tänker inte skaffat en ny dator endast för detta spelet, hade planerat ett nytt datorköp sen 5 månader tillbaka men har skjutit upp det hela tiden, detta är första trailern ifrån crysis jag tittat på.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Programmet som spelar in spelsekvensen skriver ju en hel mängd information till hårddisken (okomprimerad film med ljud) samtidigt som spelet körs. Så det är väl inte så konstigt då att det laggar.

Inte tvunget - det är ingen som säger att dom spelar in den på samma dator

Jo, jag säger det!

Meh, okejdå. Jag kan ju ha fel...

Medlem
Skrivet av radiuz:

Okej, säg mig meningen med att skaffa just en dator för ett spel som innehåller supergrafik? Man kommer sitta där i en kvart och säga "WOW!", sedan kommer man tröttna.. Förstår inte poängen med att just köpa en dator bara för ett grafikspel?

Nu vet jag inget om handlingen, eller hur bra spelet kommer att bli. Men är mycket tveksam då många av dessa nya "shooters" med maxad grafik till PC är mediokra.

Jag köpte Far cry, jag spenderade 20minuter av varje timme till att gå omkring och säga "herregud vad fint".

Köpte oblivion, jag spenderade 30minuter av varje timme till att gå omkring och MYSA.

Jag spelar fortfarande spelen
Älskar spel där man kan... mysa

Medlem
Skrivet av Lime81:

Bara en helt vanlig hype... Inget nytt överhuvudtaget. Vanliga soldater att skjuta tills det blir tråkigt och då slänger dom in lite monster... SUCK! FPS är och har varit så jävla sorgligt tråkigt och repetitivt sen typ... DOOM och/eller möjligen HL.

När ska man få se ett FPS som erbjuder någonting mer än snyggare grafik? Priset tar nog PREY! Kolla han går upp och ned! Yes, vi är så jävla kretiva!

:evil:

Vilekn jävla noob! har ni hört något dummare påstående?
fan vad tragiskt...

Detta slår fan allt jag hört på Fz's forum...
Jesus! rädda mig, jag blir mörkrädd...

Nu ska jag gräva ner mig i soffan undar massa filtar och sätta på Natural born killers för att dämpa min sorg (ilska?)


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

ska vi verkligen behöva gå igenom skillnaden mellan lagg och hack igen!!?

12
Skriv svar