"Diablo III är under utveckling"

Robot
Medlem
"Diablo III är under utveckling"

Hoppas bara det blir mer än att bara hack & slash den här gången, och lite fräcka scener som i diablo 2


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

får se hur online delen blir. känns som de kommer köra lite wow över det hela, ala binds på allt bra som binder item:en direkt. Vilket gör det tråkigt.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Men åt helvete med Diablo (lol)
Jag vill ha StarCraft!


signatur

yolo

Medlem

OMGWTFLOLBBQ! Lagom fet nyhet...
DIII kommer sälja lika mycket som WoW bara på meritvärde.

Men sant, jag hade hellre sett ett nytt Starcraft...


signatur
Medlem

Det skulle kunna bli bra, min drömversion vore Dark Messiha liknande, fast större och snyggare och mörkare!, baserad på U3-motorn. Jag gissar dock att det blir ett mmorgp.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Finns igentligen inget i Diablo att göra ett mmorpg av som inte finns i WoW och många skulle bli så förbannade på Blizzard att jag tror inte dem vågar. Men frågan är om det kan bli lika bra som Diablo 2 eller om folk kommer såga det för att det inte är exakt som Diablo 2 eller vad dem förväntade sig.

Men men den som lever får se. Langos närmast det du pratar om kommer du nog i Hellgate london från flagship studios som afaik startades av ett par av designerna bakom Diablo 2.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

men det visste viju redan gillar diablo världenmera än warcraft, warcraft har blivit så pokemon puttnutti me wow... Diablo är blodigare och brutalare

Medlem

gif Diablo 3 nuuuu!

Medlem

våga inte hoppas nåt föräns blizzard släpper ett press mess att det är pågång


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Håller med Oneone, det är den mörka kusliga känslan med Diablo-världen som gör den så intressant.

Skrivet av blizzplanet.com/content/601/:

AdiTT (Phrozen Keep)
I see one of the questions almost covers what I would like to ask - the storyline of the Sin War Trilogy. It is a well-known story on gaming world. Do you felt the need to add/change things to make the Diablo universe more complete?

Knaak
We altered what needed to be altered for the sake of the game's growth. We didn't want to change anything for the sake of just changing it. We felt this story will better serve the fans.

Nog lär det bli ett spel alltid


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Diablo 3 vore ju riktigt jävla nice!

Medlem

tycker att det fatades nåt i story och miljö i Diablo II om man jämför med ettan och starcraft, kanse detta blir bättre i trean.

nej hellere starcraft 2 eller att dom utvecklar båda spelen.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Inaktiv

vad var det jag saaa :)...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

trevligt, ska se om Blizzard kan hantera pressen. Lär vara sjukt höga förväntningar på detta.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Shit manhattan!!!

Hoppas att det blir bra.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Läst alla Knaaks böcker, och om dte är som han säge ratt hans verk är canon så kommer Diablo 3 fan äga... Den gotiska känslan komme reka som aldrig för och vi kommr fan alla lida av mardrömmar...

Shit jag tror jag är på väg att bli ett Blizzard fan igen - WoW's disneyland förstörde allt mitt hopp för Blizzard.

Inaktiv

Lätt köp... Diablo 2 är det bästa spelet genom tiderna enligt mig och jag trorinte att 3:an kommer köra någon besviken. Det kommer säkert inte förrens någon gång 2008 skulle jag tippa, men den som väntar på något gott... 8)


signatur

De kallar mig Lunde

Inaktiv

Diablo 3!!!!!!!!


signatur
Medlem

D3 vore grymt men Starcraft kanske grymmare eller..nä
Får pressa Hellgate London i väntan på D3

Medlem

Hur många ur diablo-teamet är egentligen kvar på blizzard? ArenaNet, Flagship studios och en-två andra nystartade studios som innehåller gammalt diablofolk bör ju innebära att det inte finns speciellt många kvar hos blizzard som kan arbeta på trean. Så det lär nog kunna skilja sig en hel del från de tidigare spelen men hoppeligen till det bättre.


signatur
Medlem

Se det positiva i det hela det kommer nog före DNF! och SC2 med


signatur

Nämen!

Inaktiv

Som många säger, hellre ett nytt Starcraft, men Diablo3 är inte fy skam


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Jag tror faktiskt att D3 är spelet som jag längtar efter mest. Och eftersom Blizzard aldrig gjort mig besviken hittills är jag inte orolig.
Allt dom tar i blir till guld. Därmed inte sagt att det inte kan vända till det sämre men det är värdelöst att spekulera i huruvida D3 blir deras första riktiga misslyckande eller inte.

Medlem

hmm hade hellre velat se SC 2 dock men glada nyheter för alla diablo fansen. får berätta dettta åt en polare

Medlem

Jag kommer köpa spelet även om det inte går att köra på min dator!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Shit maj-britt som man säger i staterna! Detta ser man fram emot.

Medlem

JAA!!!
Fan vad najs... men det tar väl 1år+ innan det verkligen kommer ut, men det kommer bli sååååå fint...jag längtar redan........... mkt punkter....jag vet.....

Inaktiv

Speltillverkare borde ha vett att inte göra uppföljare till storsäljande titlar. På så vis skulle kvaliteen kunna garanteras då man tvingades komma med ett bra, nyskapande och genomarbetade spel. Istället för att leverera skit(det finns ju givetvis undantag) med ett namn som säljer.

Medlem
Skrivet av LeaD:

JAA!!!
Fan vad najs... men det tar väl 1år+ innan det verkligen kommer ut, men det kommer bli sååååå fint...jag längtar redan........... mkt punkter....jag vet.....

1år+?

Haha, e blizzard vi snackar om.. jag kommer blir seriöst förvånad om de får ut det innan 2010!

123
Skriv svar