Razer Tarantula

Medlem
Skrivet av Fifty:

53x26x8 på ett ungefär, beroende på om du har handledsstödet på , "fötterna" nerfällda och lcdn uppfälld

Tack! Vad är den minimala respekteiva maximala höjden?

Medlem

Eclipse II, fina grejer det

Medlem

Kan ni som testat/äger ett Tarantula tangentbord svara på det här:
"Är det ett inbyggt ljudkort som man kopplar in hörluranra till eller är det en förlängning ifrån vanliga ljudkortet?"

hittade att det va USB2.0 portar men inte ett knyst om ljud pluggarna mer än att dom är där

Medlem
Skrivet av Haghala:

Kan ni som testat/äger ett Tarantula tangentbord svara på det här:
"Är det ett inbyggt ljudkort som man kopplar in hörluranra till eller är det en förlängning ifrån vanliga ljudkortet?"

Jag skulle tippa på att det är förlängning av vanliga ljudkortet eftersom det inte står att det är ett seperat ljudkort i tangentbordet.

Men de som har recenserat Tarantula får gärna säga om det är low-profile tangenter eller vanliga tangenter.

Medlem

mitt kostade 59kr, och jag fraggar många som har dyrare t-bord


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Dyrt och onödigt för de flesta = En fyra och säkert köp..

Pris borde väl också räknas in i betygsättningen.

Medlem

skulle knappt våga andas framför det där tangentbordet, nej tacka vet jag mitt 75:- tangetbord, det har klarat mina egna test med cola vatten och sprit och det funkar fortfarande med sladdriga tangetger och allt!

Medlem

Nä ett ps2 "lap power" med 3 bortslitna tangenter is the shit.

Inaktiv

Första raden i recensionen
"Razer har alltid släppt välgjorda"
känns ju lite sådär tveksam. Det finns väl inte någon mus som varit av så dålig kvalitet (ändock uppskattad ska sägas) som Razer Boomslang?
Kunde inte riktigt ta recensionen på allvar efter den inledningen.

Medlem
Skrivet av PMS1405:

Dyrt och onödigt för de flesta = En fyra och säkert köp..

Pris borde väl också räknas in i betygsättningen.

Nej det tycker jag verkligen inte. Priset står ju där. Då är det väl ändå helt upp till var och en om det är prisvärt eller inte. Det klarar varenda läsare att avgöra själv. Vidare menar du att man ska ändra betygen varefter priserna går ner?


signatur

system: online

Medlem

Bara det att det kan känna av 10 tangenttryckningar åt gången gör så att jag vill ha det...
Sen att jag har en väldigt hoppig pvp stil i wow med min mage är en annan sak...

Medlem

Jävla skit tangentbord. Ingenting funkar ju på detta. Flera tangenter som inte funkar och så brrusar det som satan i hörlurarna när man kopplar in dom i tangentbordet. Fy fan o ge denna skiten en 4:a. Har du ens testat det pöjk?

Medlem

Detta tangentbord är mer värt för mig än alla mina organ kombinerade.

12
Skriv svar