Burning Crusades blood elves för kvinnliga

Robot
Burning Crusades blood elves för kvinnliga
Burning Crusades blood elves för kvinnliga

Flertal var faktiskt nöjda med de gamla modellerna. De som är i spelet nu är faktiskt helt enkelt överdimensionerade muskelmonster för de flesta klasser, främst casters.
Blir tokigt när en präst som mest ska ha suttit med näsan i böckerna och bett till de högre makterna eller en smygande tjuv ser ut att kunna få köttskador när de borstar tänderna.
Blizzard verkar ha dock prioriterat lyssna på den som vanligt väldigt högljuda identitetssvaga osäkra tonårsgruppen, ni vet den slänger ordet "gay" mot alla och allting.
Lite ironiskt när de med karaktärer av kvinnligt kön har länge protesterat de är fast med rustning i form av metallbikini eller stayups utan framgång. För inte tala om alla präster som är hänvisade till mestadels kjolar.

Hade Blizzard verkligen velat lösa detta "problem" hade de helt enkelt tillåtit större valmöjligheter både vid skapandet av sin karaktär och efteråt.
Att tvinga alla se lika ut vare sig, åt ena eller andra hållet, vare sig de vill eller inte blir bara fel

Medlem
Skrivet av FosterVattenKraft:

Blizzard verkar ha dock prioriterat lyssna på den som vanligt väldigt högljuda identitetssvaga osäkra tonårsgruppen, ni vet den slänger ordet "gay" mot alla och allting.

Jaha, är inte sånna den största delen av spelarna i WoW då?

Såg fram emot en renodlad mage-klass. Men nej då, den enda rasen som inte har warriors ska se ut som muskelberg...

Inaktiv

Håller med vattenkraft. Dom hadde ju ändå den smala modellen klar varför inte låta spelarna välja byggnad själv. Tror inte rogues vill va den där feta modellen, själv tycker jag den passar paladin som jag ska skapa.

Medlem

Man borde kunna ändra kropps byggnaden som i city of heros.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Längtar tills man kan välja alltihop som i tex The Elder Scrolls 4: Oblivion

Tex ändra hela ansiktet, kroppen mm.

Kom att tänka på en grej, Rainbow Six: Vegas till Xbox 360 har ju en kamera funktion där man tar en bild på sig själv och så lägger man in den så gör den ett ansikte som är nästan likadant.. vore ju riktigt fint i WoW..


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Inaktiv
Skrivet av Moscow:

Kom att tänka på en grej, Rainbow Six: Vegas till Xbox 360 har ju en kamera funktion där man tar en bild på sig själv och så lägger man in den så gör den ett ansikte som är nästan likadant.. vore ju riktigt fint i WoW..

INTE BRA..INTE BRA ALLS....tänkt dej alla fjortisar som lägger dit sina fjortisidolers ansikten istället..
och tänk på all trafik det åstakommer i nätverket...
tusentals ansikten ska laddas upp sen ned...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Jag tror om de bara tar bilder på sina idolers ansikten så kommer vi milt undan.

Medlem
Skrivet av FosterVattenKraft:

Jag tror om de bara tar bilder på sina idolers ansikten så kommer vi milt undan.

Claire Wikholm <ryser>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker manliga Alverna ser bättre ut nu i TBC än vad manliga Night Elves gör om jag ska vara ärlig. Night Elves ser ut som dom har skitit på sig när dom går (Typ som alla spännisar som knallar runt på Sture gör )

Medlem

Den nya modellen är ju ännu värre....
Först hade dom en hyfsad. Sen Legolasifierade dom den. Nu gjorde dom om Legolas till ett muskelberg...
Dom är på väg åt fel håll...

Inaktiv

Vart är världen på väg?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Vart är världen på väg?

Den är på väg in i Warcraft-universumet.

Inaktiv

tror de e median som gör de...allt tv-tittande och reklam på fredrik ljungberg gör om alverna till mr muscle :]

Medlem

jävligt lågt av Blizz

1
Skriv svar