Ny podcast från Firaxis

Robot
Medlem
Ny podcast från Firaxis

[b]Härligt![\b]:up: blev iPod ägare ida!!! detta är ju perfekt!8)


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

börjar bli lite tröt tpå allt Ipod fanboy skräp... "podcast" men för bövelen det är i 99% av fallen en intervju eller dylikt i mp3 format för mp3 spelaren, har absolut inget med ipod'en att göra och är för mig ganska meningslöst då det inte direkt finns möjlighet att streama den till ipoden utan måste ju först laddas ner vanligt för att sen laddas över till podden... varför?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Off-topic: Sant wardancer, Ipod har ingenting med podcasting att göra. Min Archos Gmini402 klarar det lika bra.

On-topic: Blir intressant att höra nästa del. Tycker det är kul att höra hur dom har det i en utvecklingsstudio.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Wardancer:

börjar bli lite tröt tpå allt Ipod fanboy skräp... "podcast" men för bövelen det är i 99% av fallen en intervju eller dylikt i mp3 format för mp3 spelaren, har absolut inget med ipod'en att göra och är för mig ganska meningslöst då det inte direkt finns möjlighet att streama den till ipoden utan måste ju först laddas ner vanligt för att sen laddas över till podden... varför?

Sant. Det som skiljer är ju dock prenumerationstjänsten du har i Itunes.


signatur
Medlem

Ja det är ju den automatiska hämtningen och synkningen som är poängen. Simpelt? Ja. Genialiskt? Nja. Framgångsrikt? Ja, oerhört.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Podcast, Schmodcast säger jag

1
Skriv svar