Prey en succé, 3D Realms söker fler projekt

Robot
Prey en succé, 3D Realms söker fler projekt
Medlem
Prey en succé, 3D Realms söker fler projekt

Tröttnade efter runt 5 timmar, varvade aldrig spelet. SP delen var för o-orginell, de satsa FÖR MYCKET på deras gravitionsidé, blev helt enkelt överspammad.
Och MP delen blev inte en så stor hit som jag förvänta mig, för obalanserat helt enkelt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nån mer än jag som tyckte spelet sög totalt ?

Medlem

Jag gillade det!

Medlem

Neeeeee.

Alltså dom hade ju fräcka idéer. Dom gjorde saker ingen annan gjort förut. Spelet var ett vanligt FPS med kass story men med roliga små idéer och dessa var själva moroten.

Det var inte dåligt tycker jag. Orkar knappat tänka på hur otroligt mycket beröm Half-Life 2 kommer få när Portal släpps när dom inte ens verkar göra det lika bra som Prey, men Prey är Prey och HL2 är HL2 (CS).

Skribent

Jag har ett förslag: färdigställ DNF innan ni börjar med något nytt!

Medlem
Skrivet av bastard:

Jag har ett förslag: färdigställ DNF innan ni börjar med något nytt!

var också min tanke när jag läste nyheten

men det kommer aldrig hända..

Medlem
Skrivet av MazZ:
Skrivet av bastard:

Jag har ett förslag: färdigställ DNF innan ni börjar med något nytt!

var också min tanke när jag läste nyheten

men det kommer aldrig hända..

Min tanke exakt. Synd att det aldrig kommer få se dagsljus. Det beviser ju mer eller mindre detta utlåtandet.

Medlem

Brorsa kom hem med DN 3D en kväll för många år sen, ett av de bästa spel jag kört... Har väntat på DNF ända sen det var prat om det...

Medlem

Fattar inte varför en del klagar så på Prey. Jag tyckte iaf att Prey SP var underhållande, hade tjusiga miljöer och hade tillräckligt med nytänkande och variation för att man inte skulle ha tråkigt. Klart godkänt enligt min betygsskala.
(Prey MP har jag dock inte spelat så mycket.)

Medlem

Prey är bra, och underhållande, helt okej sci-fi story. Inget jätte nyskapande dock. Men som sagt bra.

Håller med dom andra, Färdigställ DNF ffs! Vill dom tjäna pengar och vill dom få fart på företaget så släpp det, och börja jobba på ett hel seriöst projekt som tex, en värdig quake klon? Eller varför inte satsa stenhårt på att göra ett Mp fps som vi alla så mycket saknar, efter quake 3 eller ut2k4

Drömmer för mycket tror jag


signatur

Nämen!

1
Skriv svar