Onödigt vetande! Partytrix 2

Medlem
Onödigt vetande! Partytrix 2

Jahapp, ännu ett inlägg i onödigt vetande! Vet inte riktigt om det här kan klassas som ett "partytrix" när 2st gem måste användas, men det är ändock en trevlig liten show som får rätt många att titta förbyllat och undra över resultatet.

Börja med att ta fram en sedel av valfri valör. Vik sedan sedeln en gång in mot mitten och sätt fast med gem enl bild.1

Vänd på sedeln och vik sedan den andra delen av sedeln inåt mot mitten enl bild.2. Sätt sedan gemet "inifrån" så att ni fäster de två yttre sidorna av sedeln med varandra. Svårt att förklara men bilden borde få er att förstå!

Såja. Nu har vi en sedel med två gem satta i den. Så vad är så väldigt spännande med det tänker ni? Ta nu tag i de två ändarna på sedeln och dra dem så sakta utåt från varandra, ändå tills det tar stopp och gemen är kant i kant enl bild3.

Sedan drar ni i en snabb och bestämd rörelse utåt (nej sedeln går inte sönder) och då händer..... Ja vad händer?
1.Timern i lost börjar om från 108 minuter? (anteckna 4 8 15 16 23 42 nu innan ni glömmer bort det)
2. Nintendo gör ännu ett mediokert b-spel med Mario eller Zelda som huvudperson (helt osannolikt, nintendo skulle väl aldrig exploatera dessa ärbara karaktärer)?
3. Ni är så snälla och sätter in sedeln ni använda i trixxet på mitt konto (Är väl egentligen det mest osannolika)?
4. Gemen flyger upp i luften och fastnar på ett mystiskt men ack så magiskt och exalterande sätt i varandra. (Obs fångar ni gemen när de flyger upp i luften träder tricket in i en ännu djupare dimension av magiskt förförande, var beredd på att skriva autografer, få allehanda underkläder kastade mot er och vara allmänt avgudade av era åskådare)!

Jag vad tror ni? 1, 2, 3 eller kanske tillochmed 4? Trevlig helg på er!

#blogg

Medlem
Onödigt vetande! Partytrix 2

Jag förbehåller mig rätten att inte svara


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

vill svara 1,2 och 3 samtidigt ... men något säger mig att 4 är rätt

1
Skriv svar