Just Cause 2 bekräftat

Robot
Inaktiv
Just Cause 2 bekräftat

Nej tack...


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Nä, hellre Max Payne och FarCry separerat.


signatur
Medlem

Kanske, om de förbättrar vissa saker, som lite friare uppdrag, fysik, kanske inte samma stunt om & om igen, då skulle jag nog spela mera


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag tycker om Just Cause. Så ja tack.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag tyckte också om Just Cause. Ska bli trevligt med en tvåa, hoppas som sagt att bland annat känslan i fordonen blir bättre.

Medlem

Najs, fixar de animationerna, ragdoll och bra fysik mm så kommer spelet bli så mycket mer underhållande.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Jag tycker om Just Cause. Så ja tack.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Just Cause är helt underbart om man inte ser till dem delar som ovan nämnts. Aldrig upplevt en sån frihetskänsla i något annat spel. Därför är det inge kul att spelet bli så mycket tråkigare när fundamentala element som bilkörning, konstig fysik, ful o tråkigt pangande med mera förstör.

Medlem

Just Cause var en skitbar idé, verkade dock som att det slarvades med det viktigaste, kontrollen...

Medlem

Om de fixar "misstagen" så lär det bli en hit

Medlem

Om lägger till spelkänsla och inte samma konsol känsla så tror det kan bli riktigt bra till PC. Just Cause passar till konsoller och skulle ej ha släppts till PC.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Demot ville aldrig gå igång på min dator så jag har inte kunnat testa det. Väldigt irriterande eftersom det verkar fräckt. Men många säger att det är kasst så jag vill bygga mig en egen uppfattning.

Får se om 2an vill gå igång

Medlem

bara det blir tusen gånger bättre än ettan


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Just Cause med ett vapen-system från Max Payne och fordons-fysik från GTA:SA och världen är räddad!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

(Åsikten bygger på demot)
Bland det sämsta jag spelat.. Det var helt enkelt inte mycket som var bra, dåliga fordon, värdelösa strider, ingen känsla, fysik som stank, story som var gammal och sliten i början på 90talet.

Men det är ju bra att det kommer en 2a, iaf för er som gillade det


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Skrivet av SgtKelly:

Just Cause med ett vapen-system från Max Payne och fordons-fysik från GTA:SA och världen är räddad!

Hellre mer fokus på de ideér som gör Just Cause-konceptet bra än stulna features från andra spel.
Naturligtvis måste dock det som var under all kritik fixas.

Medlem

Fixa styrningen och fixa fysiken och bilarna putsa lite här och där. Och voilá du har ett toppen lir!

Kom igen, vi har sett vad ni kan åstakomma avalanche. Har fortfarande förtroende för er! Gör om, gör rätt!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Just Cause med ett vapen-system från Max Payne och fordons-fysik från GTA:SA och världen är räddad!

..och grafik från Crysis - manus från fallout - ljud från call of duty 2 etc etc


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar