Medlem
Hitman

Hade tänkt ut ett roligare namn på blogginlägget, men tyckte att slåmannen kanske var lite väl fånigt

Såg filmen Hitman i helgen, förväntade mig inte så mycket då det är sällan filmer baserat på spel har blivit bra, eller ok jag tycker 4st sådana filmer är bra men det finns fler spelfilmer än så. Anywho. Efter att slut texterna rullat så satt man och tyckte att filmer var hyffsat, lite nertonat på vissa saker som gör HItman till Hitman, men gav filmen en mer verklig känsla.

Dock finns det element i filmen som gör att man skrattar bara för det känns lite cheesy, fast för ungdomar/barn så kanske dom inte bryr sig om det, bara det är action så är det bra, men till störst del så är den en lyckad film. Olyphanten gör sig värdig att spela Mr.47 och jag hoppas att det kommer en uppföljare inom en snar framtid.

#blogg

Medlem
Hitman

Jag fann det dåligt att han bara klädde ut sig till någon annan en enda gång sedan har de ju ändrat storyn hur han kom till jävligt mkt. Istället för kloner så är de ju bara vanliga pojkar osv nu.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

hmm han klädd faktiskt ut sig mer än 1gång.. Men jo dom ändrade storyn det var lite tråkigt men somsakt dom ändrade den så den blev lite mera verklig somsakt. Tyckte inte det var så fel endå.

Medlem

Bara jag som kände att storyn va som en uppföljare? Dvs 'the company' har vänt sig mot han och vill ha bort han, väldigt uppföljar aktigt i mina ögon.


signatur

NinjaSkitz.

Inaktiv

Tror dom ändrade storyn av ren bekvämlighet så dom slipper datoranimera fram flera Olyphants. Men jag gillade också filmen rätt mycket. Kanske inte var tillräckligt kall visserligen. Sen hade jag velat se mer av förberedelser före uppdragen.

Såsom när han förgiftade maten, men varför ingen kolfibertråd? Den saknade jag.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Hade inte heller några förväntningar, valet av skådespelare gav mig en dålig vibb i förhand. Nu såhär efteråt måste jag säga att jag blev positivt överraskad och måste säga att de lyckades styra filmen rätt bra från den klassiska historien "kall mördare möter ung tjej och blir förälskad" som jag fruktade skulle hända först.

Edit: Använde han inte kolfibertråden på FSB-chefen när han smög runt i deras nedsläckta kontor? Han virade iaf nånting runt hans hals när han ströp honom.

Medlem

Filmen hade varit såååååå mycket bättre med Jason Statham och att han inte pratade så förbannat mycket.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Tyckte filmen var rätt bra faktiskt. Huvudpersonen passade som Hitman och det finns direkt inget att klaga på. Bra film helt enkelt, hoppas på en uppföljare :).

Inaktiv
Skrivet av Shaef:

Hade inte heller några förväntningar, valet av skådespelare gav mig en dålig vibb i förhand. Nu såhär efteråt måste jag säga att jag blev positivt överraskad och måste säga att de lyckades styra filmen rätt bra från den klassiska historien "kall mördare möter ung tjej och blir förälskad" som jag fruktade skulle hända först.

Edit: Använde han inte kolfibertråden på FSB-chefen när han smög runt i deras nedsläckta kontor? Han virade iaf nånting runt hans hals när han ströp honom.

Jag var och slog en sjua en gång under filmen och skulle inte förvåna mig om jag missade det, fan vad typiskt.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Kul. Man kanske borde se den här nån gång.

1
Skriv svar