Need for Speed: Carbon filmat

Robot
Medlem
Need for Speed: Carbon filmat

FFS EA, vem bryr sig om bilder o filmer när spelet släpps nästa månad, var är PC demot???


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

ja det var inte värt väntan att få ner den där lilla snutten....


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Förstår inte hur denna spelserie förtsätter att sälja. All spelkänsla är bortblåst.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Realismen dog helt efter Underground 2.


signatur
Medlem

Ja det blir bara sämre och sämre. Varför tror ni EA släpper så mycket sk@t?? Det är för dem kan. Dem märker att även om det är halvfärdigt eller rent av dåligt, så säljer det bra ändå! Eller vi köper skiten ändå. Så egentligen är det oss konsumenter det är fel på..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av aar88:

Realismen dog helt efter Underground 2.

Ehhhhhhhhhh va?

Om du har fått för dig att Underground spelen eller Need For Speed över huvudtaget är realistiska så bör du verkligen prova att köra en bil, eller vänta tills du faktiskt får det.

Porsche är så nära simulation NFS serien kommit hitills, medan resten är pure arkad. NFS serien har fallit som en döende trana enda sedan första Underground och Hot Pursuit 2.

MW var ett ryck i rätt riktning, men inte närapå vad det borde vara. Det nya ser hemskt ut!

Medlem

Men nfs har aldrig varit någon simulator utan det handlar mer om roliga polisjakter och fartfylld racing. Underground serien var kul i sisådär 5 min medans NFS hot pursiut var kul i mååånga timmar. Visst säga vad man vill om Carbon fast det kan nog bli rätt bra ändå stylingen är ju grym men de kunde ju ha skippat 24/7 natt racing , hade ju varit bättre om det var som Most Wanted fast med nattetid också. Aja hoppas det blir kul i några timmar iaf vi får väl se

Inaktiv
Skrivet av Pettor:
Skrivet av aar88:

Realismen dog helt efter Underground 2.

Ehhhhhhhhhh va?

Om du har fått för dig att Underground spelen eller Need For Speed över huvudtaget är realistiska så bör du verkligen prova att köra en bil, eller vänta tills du faktiskt får det.

Porsche är så nära simulation NFS serien kommit hitills, medan resten är pure arkad. NFS serien har fallit som en döende trana enda sedan första Underground och Hot Pursuit 2.

MW var ett ryck i rätt riktning, men inte närapå vad det borde vara. Det nya ser hemskt ut!

Jag har kört bil ja, om du menar skademodellen så är ju Porsche eller High stakes verkligare ja, men hoppet mellan Underground 2 och most wanted var sjukt. Och nej, NFS är inte det mest realistiska som finns. Jag minns inte mycket av Porsche, men det var nog mer realistiskt (fanns bilskola iallafall? ).


signatur
Medlem

Ok, .... jag tyckte MW var som Underground fast mer åt dert tradionella NFS hållet. Jag har aldrig gillat den där "pimp" stilen utan älskar de där "exotiska" bilarna som t.ex. Porsche.

Polisjakterna i MW var faktiskt riktigt bra.

Porsche var faktiskt lite av en simulation. Modellerna hade alla olika fysik och beroende på vad du köpte till bilden så reagerade det naturligt på omgivningen. Slicks kändes som slicks och dubbdäck som dubbdäck helt enkelt.

Enda sedan Underground har det funnits STORA PILAR mitt i banorna, helt korkat uppgraderingssystem (Porsches system äger det totalt), helt puckad fysik (alla bilar uppför sig likadant), och allmänt fantasilösa banor.

Jag vill ha tillbaka gamla NFS , EA börjar bli alltför jobbiga nu.

Inaktiv
Skrivet av Pettor:

Ok, .... jag tyckte MW var som Underground fast mer åt dert tradionella NFS hållet. Jag har aldrig gillat den där "pimp" stilen utan älskar de där "exotiska" bilarna som t.ex. Porsche.

Polisjakterna i MW var faktiskt riktigt bra.

Porsche var faktiskt lite av en simulation. Modellerna hade alla olika fysik och beroende på vad du köpte till bilden så reagerade det naturligt på omgivningen. Slicks kändes som slicks och dubbdäck som dubbdäck helt enkelt.

Enda sedan Underground har det funnits STORA PILAR mitt i banorna, helt korkat uppgraderingssystem (Porsches system äger det totalt), helt puckad fysik (alla bilar uppför sig likadant), och allmänt fantasilösa banor.

Jag vill ha tillbaka gamla NFS , EA börjar bli alltför jobbiga nu.

Håller med, föredrar europeiska (italienska!), gillar inte japanska bilar. Most Wanted var ju helt sjukt när man använde NOS, får grepp som klister haha. Min favorit måste nog vara High Stakes pga Lamborghini Diablo+skademodell, Hot Pursuit 2 kan man ju glömma.


signatur
Medlem

Själv gillar jag riskokare och europeiska fullblod. Lite som att tycka om gelebjörnar och lakris
Om man tar de nyare NFS spelen för vad de är, dvs arkad racers, så är de inte alls dumma. Är man ute efter något i stil med GTR (gillar även sim-racers) så borde man titta på någon annan titel istället. Nu spelade jag inte så mycket Underground2 (hade annat att spela) men Most wanted var ju skoj, det gick fort, hade snygga bilar och så där okomplicerad men actionfylld känsla. Visst Porsche är bättre, men då råkar det ju oxå vara bland de bästa bilspel som utvecklats till PC


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

1
Skriv svar