EA vs FOX, rond 2

Medlem
EA vs FOX, rond 2

Fox har nu uttalat sig, men fortfarande inte rättat felet om #Mass Effect. FOX hävdar att EA har blivit inbjudna att diskutera det.

Skrivet av FOX:

"Fox News Channel has extended several invitations to EA through a company representative to appear on 'Live Desk With Martha MacCallum' to discuss 'Mass Effect' and the segment which aired on Monday. We have received no response."

Varpå EA svarar

Skrivet av EA:

"Not much to say other than there's no interest here in another debate with an 'expert' that will say anything to sell a book. They need to step up and correct the record."

Vilket är helt rätt, det finns inget att diskutera, det är bara att rätta ett rent faktafel. Men det skulle ju framställa FOX i dålig dager.

Internet har en tendens att reagera rätt hårt också, och det har visat sig den här gången genom att kritikern Cooper Lawrences böcker på bland annat Amazon har blivit totalt spammade. Hur omoget det än är kan jag inte låta bli att fnissa åt taggarna som dominerar boken nu: garbage, hypocrite, ignorant, bigoted

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
EA vs FOX, rond 2

Bra gjort av EA att reagera så "starkt"
Jag gillar dom

Medlem

EA är grymma på att hantera sånt här måste jag säga. Haha klockrent med alla taggar skulle vara snyggt ifall det stod "Customer who bought this have also bought: MASS EFFECT, MASS EFFECT, MASS EFFECT"


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

1
Skriv svar