Testa Rainbow Six: Vegas till Xbox 360

Robot
Medlem
Testa Rainbow Six: Vegas till Xbox 360

tipsade om det redan igår direkt när det kom upp, dock kom det upp under shooters istället för nya demon var panik när vissa hittade det och några inte he he

Inaktiv

wheres my XBoX 360...i want one now.....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Var är pc-demon?

Medlem

underbart spel dock, fast tror det passar bättre till konsoll tackvare gameplay systemet dom valt. Med cover och tjafs.

Medlem

Problemet är att vi inte sett särskilt mkt av PC-versionen, den kan mkt väl vara annorlunda, se bara på skillnaderna mellan GRAW pc och 360...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Japp, och det vore ju najs. Om skillnaderna är till PCn´s fördel

Medlem

^-- Seriöst, tror väldigt många hellre hade fått 360 versionen istället för PC version till båda format

Medlem

Demot är grymt bra... jag tror det här kan bli riktigt bra R6.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

WOWOMG, första liret ute med Unreal Engine 3.0

Vart e min xbox360


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Seriöst, tror väldigt många hellre hade fått 360 versionen istället för PC version till båda format

Seriöst så får jag hellre en version som är anpassad för PC än en version som bara är portad från 360. Varför spela 360 spel på PC? Sen så får båda två vara väldigt bra

Medlem

Skönt demo Kan knappt vänta på online läget där man verkligen kan göra allt med sina vapen och sin karaktär och sedan ta honom online, sen skadar det ju inte att om man har en xbox 360 webcamera att skanna in sitt eget face

Medlem
Skrivet av PinkElephant:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Seriöst, tror väldigt många hellre hade fått 360 versionen istället för PC version till båda format

Seriöst så får jag hellre en version som är anpassad för PC än en version som bara är portad från 360. Varför spela 360 spel på PC? Sen så får båda två vara väldigt bra

trodde vi pratade om GRAW som redan finns ute på båda formaten, men men.

Medlem

Jasså... jahaja
Gör ju ingen stor skillnad då jag gillade pc versionen...
Men smaken är ju delad...

Medlem

Demot var väl sådär. Tycker det liknar ghost recon 3 VÄLDIGT mycket. Allting är nästan samma, bortsett från miljöerna och firstperson-läget. Jag håller mig till GRAW istället

1
Skriv svar