WoW: The Burning Crusade släpps i januari

Medlem
WoW: The Burning Crusade släpps i januari

Hört att det skulle vara bra ;). Blir en bra start får väldigt många år 2007.

-------------------------------------------------
OT. --------------------------------------------

"Nytt i FZ:s filarkiv - Sveriges snabbaste tankning!"
Jag har 100mbit - laddar i 650+kb/s, Antingen är ni väldigt optimistiska eller så har jag något kaj-ko med mitt nät.
*peet**peet*

Medlem

Kan ju hoppas att hellgate london kommer runt där, annars kommer det nog bli att man köper skiten. Har inte spelat wow sen i våras och suget blir starkare ju mörkare dagarna blir.

Medlem

Precis så känner jag också lapa.
man är rätt sugen nu när det är skitmörkt och vädret är mysigt (läs: regn och kallt)

Medlem

Kommer nog sälja ganska bra även fast det missar julhandeln skulle jag tro Har sålt mitt wowkonto för ganska länge sen och längtar inte tillbaks. Längtar däremot till ETQW :heart:

Medlem

ahh så långt kvar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hehe och jag har gett bort mitt wow konto


signatur

strippklubb dåligt, vapenaffär bra!

Medlem

Ahhhh, judgement day is here!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

ahh ingen julklapp här inte


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Antikvitet
Skrivet av WeDDe:

"Nytt i FZ:s filarkiv - Sveriges snabbaste tankning!"
Jag har 100mbit - laddar i 650+kb/s, Antingen är ni väldigt optimistiska eller så har jag något kaj-ko med mitt nät.
*peet**peet*

Lite tråksnobbig attityd tycker jag. Jag tankar i 1,5MB/sekund.

Att begära mer än 650kb/sek från ett gratis filarkiv är rätt tilltaget i min mening. Det är inte SUNET vi pratar om, vi får inga statliga bidrag för att driva vårt filarkiv.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Jag tror inte det kommer påverka wow alls att det inte släpps innan jul. Det finns ju presentkort.


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Medlem

Längtar till det är dags, även om det nu kanske dröjer någon månad längre än väntat, sen är väll Blizzard inte blyga med att vara försena även annonserade releasedatum.

OT:

Skrivet av Shock:
Skrivet av WeDDe:

"Nytt i FZ:s filarkiv - Sveriges snabbaste tankning!"
Jag har 100mbit - laddar i 650+kb/s, Antingen är ni väldigt optimistiska eller så har jag något kaj-ko med mitt nät.
*peet**peet*

Lite tråksnobbig attityd tycker jag. Jag tankar i 1,5MB/sekund.

Att begära mer än 650kb/sek från ett gratis filarkiv är rätt tilltaget i min mening. Det är inte SUNET vi pratar om, vi får inga statliga bidrag för att driva vårt filarkiv.

FZ har alltid varit en lysande stjärna för de där viktiga filerna eller det heta demot och fort brukar det gå.

Men klart grabben måste få vara kritisk, även om det är gratis är det ingen ideel välvillig organisation som bara drivs av rent intresse... något som BF2142 hemska flash-banner gör en påmind om

Medlem

bra gjort av blizzard bättre o vänta med release en att skynda på den till jul.

Slipper man sabba julen med wow iaf

Man vill ju lyssna på Just D o nu är det jul igen o chilla


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Oväntat. Blizzard håller sin tradition med missade releasedatum även om dom bara "siktade" på 2006.

Medlem

Skänt då håller sig alla nerdar hemma i vår, så slipepr man dem på puben fullast å bara snackandes om sina epics... plix!... *LOL*

Inaktiv
Skrivet av Bobbey:

Skänt då håller sig alla nerdar hemma i vår, så slipepr man dem på puben fullast å bara snackandes om sina epics... plix!... *LOL*

wtf? vars bor du :B ?

Medlem

Nice, har tagit en pause från WoW i 4 veckor nu, tänkte börja spela igen när TBC kommer ut. Kanske kan va stark nog att vänta ända tills Januari.. Kommer bli intressant

Medlem

Grymt! Då hinner man spela lite Wii innan man är körd igen ett tag

Skrivet av Shock:
Skrivet av WeDDe:

"Nytt i FZ:s filarkiv - Sveriges snabbaste tankning!"
Jag har 100mbit - laddar i 650+kb/s, Antingen är ni väldigt optimistiska eller så har jag något kaj-ko med mitt nät.
*peet**peet*

Lite tråksnobbig attityd tycker jag. Jag tankar i 1,5MB/sekund.

Att begära mer än 650kb/sek från ett gratis filarkiv är rätt tilltaget i min mening. Det är inte SUNET vi pratar om, vi får inga statliga bidrag för att driva vårt filarkiv.

Fast om man skryter med "Sveriges snabbaste tankning!" så kan man ju sen inte bortförklara detta med att man inte är ett statligt finansierat bolag. Antingen är man snabbast eller så är man inte. Personligen bryr jag mig inte om jag så bara skulle tanka i 50kb/sek. Bara jag får hem det jag tankar och det är en stabil lina


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Känns som Blizzard följer sin tradition att släppa expansioner 1 år för sent. Många har hunnit tröttna och slutat spela WoW helt och hållet, däribland jag.

För ett år sedan hade jag garanterat köpt expansionen direkt, nu är jag rätt osäker på om jag vill ta upp grindadet igen. Känns inte som expansionen kommer innehålla sååå himla mycket nytt heller.

Medlem
Medlem

Var väl inte direkt oväntat... men men... kan man känna lugnet medans man röjjer i battlegrounds då så man inte måste toknöta varje vecka för att hinna få lite saker innan de kostar honorpoints


signatur

osv.

Medlem

Bra för min del som precis har köpt WoW. Då hinner jag uppleva orginalet en del.

Medlem

Frux, om vi tittar på Blizzards tidigare expansioner
Brood Wars: 6 nya enheter och 2 nya tilesets
The Frozen Throne: 8 nya enheter 3 nya tilesets och 4 nya heroes.
Lord of Destruction: 2 Nya klasser, nya items. runewords etc.

Blizz expansioner ser alldrig ut att vara mycket när du tittar på det men likväl så när du väl lirat det en månad kan du inte fatta hur du någonsin skulle kunna lira utan det.

Jag är in BC betan och jag saknar såå min prästs solo kapabilitet när jag lirar Retail numera.
Klart köp och att de sköt upp releasen var jäkligt bra gjort imo eftersom Betan är rätt buggig.

Medlem
Skrivet av Frux:

Känns som Blizzard följer sin tradition att släppa expansioner 1 år för sent. Många har hunnit tröttna och slutat spela WoW helt och hållet, däribland jag.

För ett år sedan hade jag garanterat köpt expansionen direkt, nu är jag rätt osäker på om jag vill ta upp grindadet igen. Känns inte som expansionen kommer innehålla sååå himla mycket nytt heller.

hunnit tröttna? konsigt att dom att mer än 6 miljoner accounts igång då

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Frux:

Känns som Blizzard följer sin tradition att släppa expansioner 1 år för sent. Många har hunnit tröttna och slutat spela WoW helt och hållet, däribland jag.

För ett år sedan hade jag garanterat köpt expansionen direkt, nu är jag rätt osäker på om jag vill ta upp grindadet igen. Känns inte som expansionen kommer innehålla sååå himla mycket nytt heller.

hunnit tröttna? konsigt att dom att mer än 6 miljoner accounts igång då

Kunde inte sagt det bättre själv


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Jahapp, har fortfarande inte sett något Officiellt meddelande från Blizzard om detta. Bara massa "rykten".

Inaktiv

signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem
Skrivet av Notumforce:

bra gjort av blizzard bättre o vänta med release en att skynda på den till jul.

Instämmer, kvalitet går före allt

Medlem
Skrivet av Shock:
Skrivet av WeDDe:

"Nytt i FZ:s filarkiv - Sveriges snabbaste tankning!"
Jag har 100mbit - laddar i 650+kb/s, Antingen är ni väldigt optimistiska eller så har jag något kaj-ko med mitt nät.
*peet**peet*

Lite tråksnobbig attityd tycker jag. Jag tankar i 1,5MB/sekund.

Att begära mer än 650kb/sek från ett gratis filarkiv är rätt tilltaget i min mening. Det är inte SUNET vi pratar om, vi får inga statliga bidrag för att driva vårt filarkiv.

Ber om ursäkt om ni tog det som kritik, Men eftersom du har fömågan att ladda fortare, så ligger problem hos mig.

Tycker ni gör ett bra arbete med allt och ni sköter det på en snyggt sätt.

Hoppas du/ni inte vart alltför ledsna och ska från och med nu hålla mina kommentarer för mig själv. Hoppas på bra välfärd, TJAO!

12
Skriv svar