Secret Files: Tunguska

Robot
Secret Files: Tunguska

För snart 100 år sedan exploderade något i atmosfären ovanför Sibirien, som orsakade förödelse motsvarande sisådär 200 Hiroshimabomber. Ännu idag vet ingen med säkerhet vad det var som smällde, vilket förstås gör händelsen till en perfekt ämne för konspirationsteorier. Och för ett äventyrsspel, kanske?


Medlem
Testat - Secret Files: Tunguska
Citat:

Måhända detonerade sumpgaser i hittills aldrig skådad mängd?

Någon har sett MIB

Synd bara på storyn.
Det är en viktig del i sådana här spel (DUUH!).

Fast

Citat:

dubbelklick på en utgång innebär snabbtransport till nästa rum

och

Citat:

mellanslagstangenten visar samtliga "hot spots"

Gillar jag skarpt

Jag kommer nog att vänta tills den hamnar i 49-kronorskorgen


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Visste faktiskt inte att explosionen vid Stony Tunguska river hade äkt rum. Kul att spelet bygger på en verklig händelse.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Snabbtransport kan jag köpa men highlighta allt interaktivt? Det tar jue bort känslan att hitta allt :/

Har alltid trott att tunguska har varit en påhittad fantasy händelse

Ljuset i spelet är nog det mysigaste jag har sett, om det inte är målade bilder.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Snabbtransport kan jag köpa men highlighta allt interaktivt? Det tar jue bort känslan att hitta allt :/

Har alltid trott att tunguska har varit en påhittad fantasy händelse

Ljuset i spelet är nog det mysigaste jag har sett, om det inte är målade bilder.

DU behöver ju inte highlighta allt... du har ju ett eget val...

Jag spelade spelet för ett tag sen...
Jag tyckte det var väldigt roligt..
7½/10 får det av mej..
Det är inget skjuta spel.. men för er som gillar att använda hjärnan råder jag att köpa det här spelet!!

Medlem

dedär med att allt interaktivt highlightas låter som en bra ide.. körde fast i senaste broken sword-demot i nån timme och hade missat nån liten pryl som jag antagligen svept med musen över ett antal gånger.. riktigt riktigt störande.

Medlem

Synd att inte storyn riktigt håller. Får bli att testa spelet iaf.

Medlem

http://sv.wikipedia.org/wiki/Tunguska-h%C3%A4ndelsen

ifall ni vill veta mer

tror mer på teorin "Ett 5 kilometer brett insektsmoln exploderade. " hehe

1
Skriv svar