Högupplöst film från World in Conflict

Robot
Medlem
Högupplöst film från World in Conflict

Mmmm...och den banan är bara så jävla rolig att spela! non stop action!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Mmmm...och den banan är bara så jävla rolig att spela! non stop action!

testat eller?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Var med i testgruppen som var på företaget i 2 veckor och spelade finns ett par andra ur den gruppen här på FZ (final_frontier bland annat).

Så jävla nice att spela 6-8 timmar om dagen 4vs4 i 2 veckor I like!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

^Ser gött ut, som vanligt. Och ja, testningen var riktigt skoj.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Var med i testgruppen som var på företaget i 2 veckor och spelade finns ett par andra ur den gruppen här på FZ (final_frontier bland annat).

Så jävla nice att spela 6-8 timmar om dagen 4vs4 i 2 veckor I like!

Äckel...:(

Medlem
Skrivet av Latex:

Äckel...:(

Sån är jag


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Var med i testgruppen som var på företaget i 2 veckor och spelade finns ett par andra ur den gruppen här på FZ (final_frontier bland annat).

Så jävla nice att spela 6-8 timmar om dagen 4vs4 i 2 veckor I like!

hur lyckades du med bedriften att hamna i denna lyckligt utvalda grupp?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

ser rätt så trist ut...hoppas det är roligare när man spelar det. Är bortskämd med Relics kvalité att det är svårt att hitta något bättre RTS


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av redmac:
Skrivet av Ankh:

Var med i testgruppen som var på företaget i 2 veckor och spelade finns ett par andra ur den gruppen här på FZ (final_frontier bland annat).

Så jävla nice att spela 6-8 timmar om dagen 4vs4 i 2 veckor I like!

hur lyckades du med bedriften att hamna i denna lyckligt utvalda grupp?

Massive hade en annons på sin hemsida, som det länkades till ifrån ingen annan sida än *trumvirvel* FZ.se, något som både Ankh och jag nappade på.

Medlem
Skrivet av Final_Frontier:

Massive hade en annons på sin hemsida, som det länkades till ifrån ingen annan sida än *trumvirvel* FZ.se, något som både Ankh och jag nappade på.

Nej jag låg med ett par speldesigners


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

vanliga vägen till att få testa spel.... men varför ringer de aldrig upp en för fast man ger dem sitt nr?! :'(


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Såg faktiskt lite trist ut. Ground Control var riktigt bra, hoppas Massive kan fixa till det här bra så vi får en till guldsten

Inaktiv

Skenet kan bedra Mullins När du får chansen så testa det

Medlem

Det är svinkul i multiplayer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av LannY:

vanliga vägen till att få testa spel.... men varför ringer de aldrig upp en för fast man ger dem sitt nr?! :'(

Du skulle aldrig skickat med en bild av dig själv..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Synd att man bor för långt bort, var nära på att klicka i så att man skulle åka dit. Att det inte kan finnas några spelföretag i mellansverige... helst örebro.

Skulle säga att GC1 > GC2 däremot.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Mmmm...och den banan är bara så jävla rolig att spela! non stop action!

Men är det verklighetstroget? Såg inte så ut riktigt. Bilar flög 30 meter upp i luften osv.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av LannY:

vanliga vägen till att få testa spel.... men varför ringer de aldrig upp en för fast man ger dem sitt nr?! :'(

Du skulle aldrig skickat med en bild av dig själv..

..men men... var ju ditt kort! Mitt vet jag inte skulle funka...

OT
Såg ju riktigt roligt ut, tyvärr brukar dock de flesta se roliga ut när de gör en in game trailer men ser bra ut


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Ser ju jävligt grymt ut om man får säga


signatur

/_\_/_\
/_\

Såna här trailers har en tendens att vara filmiska i sin presentation. Man spelar ju inte med en massa klipp till olika kameravinklar hela tiden, som hela tiden fokuserar på det som ser coolast ut. Sedan är det i trailern väldigt inzoomat, för att visa hur bra grafiken är. När man faktiskt spelar vill man ofta ha mer översikt, och andra gånger komma närmare det som händer.

Och ja, det är enormt kul att spela detta spel, särskilt när man är ett lag som samarbetar.

Medlem

Ankh och Final_Frontier, undra om jag inte var med i eran testgrupp. Satt och mumsade subway mackor hela tiden om ni mins. Och ja, spelet är skitkul.

[edit]
He he, kollade på din profil nu och ja jag var med i samma.

Medlem

ser grymt cool ut men sen om det kommer va så i spelet får man se Men det jag läst om spelet hittils verkar ju lovande och så.

Inaktiv

Jag gillar inte Microsoft Word, gör ni?

Ingen fler än jag som har sett det står Word in Conflict!

http://www.denledefi.se/files/images/wordatwar.jpg

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av LannY:

vanliga vägen till att få testa spel.... men varför ringer de aldrig upp en för fast man ger dem sitt nr?! :'(

Du skulle aldrig skickat med en bild av dig själv..

... framifrån

Ser kul ut men jag hoppas att de fixar till detaljerna.
BTR:ens fjädring är helt fel, ser ju sjukt ut.
Ska man dessutom skrika ut "lägg ned vapnen och samarbeta"-propaganda så bör man ju göra det på ett språk som motståndarna förstår.
Trupprörelserna kan jag förlåta men ryssarnas spårljus är, i likhet med kinesernas, grön.

Jag gillar sluttklämmen:
"War is coming home"


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Szerran:

Ankh och Final_Frontier, undra om jag inte var med i eran testgrupp. Satt och mumsade subway mackor hela tiden om ni mins. Och ja, spelet är skitkul.

[edit]
He he, kollade på din profil nu och ja jag var med i samma.

Jaså minsan? Trodde att jag skulle vara lätt att komma ihåg, väldigt få som klär så bra som jag gjorde i den vackra aftonklänningen med paletter som jag hade på mig varje dag

Tror förresten säkert det finns fler av "the boys" som smyger runt här


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag tyckte det såg lite stelt och plastigt ut... radio snacket var ju bara löjligt. Speciellt det i början...

Och hur ofta skjuter en soldat från höften? Aldrig, kan jag meddela er. Såvida det inte är en Lätt kulsprute-skytt, som fått ordern att "meja". Vilket aldrig händer.
Och lysammon de använde såg ut som laserstrålar a'la Star Wars, vilket de inte gör i verkligheten.


signatur
Medlem

Du vet att det är ett strategispel eller? Det är inte ofta du har tid att zooma in så mycket som dom gjorde i filmen. Lysammon är för att du ska se vilken styrka som beskjuter dig ju
Radiosnacket är inget som finns i spelet (kanske singleplayer dock) det sattes nog dit för trailern.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

jag tyckte det blev mera stämningsfullt och påkostat med radio snacket och så . inte lika billigt som vissa spel där du inte hör så mycket ljud ser fram emot o testa WIC sen i lan med polarna och single player

12
Skriv svar