Logitech G11-recension

Robot
Medlem
Logitech G11-recension

precis som monstret g15 känns det för stort.. inte en suck att jag skulle klämma in det där på mitt datorbord. skulle ju få min mus att få mindrevärdeskomplex. litet o slimmat ska det vara. ser inte direkt smidigt ut heller då man måste släppa WASD-combon (fps) för att komma åt snabbknapparna (som då inte blir så snabba) då jag har svårt att se hur någon kan sträcka ut lillfingret från shift ut dit. inget man gör i tätstriden.


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

Bara jag som tycker den ser konstig ut utan display? Kanske är för att jag vant med vid hur G15 ser ut (har en själv).

Medlem

Vad är det för vits att släppa en version utan display om den i övrigt är precis identisk med G15?

Medlem

Ja en budget variant utan den fina skärmen... nee inget kul..

Medlem
Skrivet av Latex:

Bara jag som tycker den ser konstig ut utan display? Kanske är för att jag vant med vid hur G15 ser ut (har en själv).

Håller helt med. Har också en G15. Tycker displayen är en av de bästa grejerna med tangentbordet. Att kunna se vilken låt som spelas, hur långt det har gått på låten, kunna se klockan, prestanda (minne/cpu) är grymt skönt. Har inte använt makroknapparna i spel än men jag har den till windows då jag vill byta från sammanfattning till detaljerad lista (går det att byta så standard inställningen inte är sammanfattning?) och ny flik i Mozilla (bra när ALT+T inte funkar pga youtube video).

Jag sätter nog G15 över G11 men priset kanske är för högt för vissa. Det är ett bra tangentbord iaf.

Medlem

Det där känns bara stympat jue (har ett G-15 själv)


signatur

Jäh!

Medlem

makroknapparna kunde de banta, iaf för min del, de använder jag ytterst ytterst sällan... LCD'n är ju det som är hela kakan i kalaset.. se typ fraps-fps:en där nere osv, ha G15 taskmanager igång i bakgrunden som man använder när nått spel har hängt sig och inget händer när man alt-tabbar/alt-F4:ar eller trycker ctrl alt del.. perfekt

MFC
Medlem

Det mest geniala av allt är faktiskt... *trumvirvel*

Möjligheten att stänga av "Windows-knappen".. så otroligt genialiskt!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

har aldrig använt dendär "gamerknappen"

Medlem

Måste säga jag skulle välkommna ett litet tangentbord utan macro knappar men med lcd display.

Kör inte många mods till min G15 men klockan på den är fan värt besväret .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar