Äntligen...

Medlem
Äntligen...

...fredag och löning. Har varit lite fattigt några dagar, så lönen kom lägligt.
När jag kommer hem från jobbet blir det att hyra #Super Mario Galaxy.

Spelet kan bli mitt nästa köp om det är bra. Har som sagt hört och läst lite här och var om hur bra spelet är.

Kanske är någon här på FZ som har det (Antagligen är det ett antal...) som kanske kunde skriva en kommentar och berätta om det är ett bra spel. Ni får gärna ge förslag på andra bra Wii spel också. Tycker om Action äventyr, RPG och skräck.

/angryBinky

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Äntligen...

#Super Mario Galaxy är precis så bra som alla skriver. Precis så välputsat som andra spel från #Nintendo. Älskar du Mario-spel så är Galaxy the shit.


signatur
Medlem

Jo då, jag älskar mario spelen.
Spelade 1, 2 och 3 på NES 8 Bit när jag ägde den konsolen.

Medlem

Tycker definitivt att du ska köpa det. Har det inte själv men har ändå spelat det ett xx antal timmar. Riktigt skoj! Twilight Princess är också riktigt bra om du inte har det. Super Paper Mario är inte heller så pjåkigt. Eller t.ex Resident Evil 4, Resident Evil: Umbrella Chronicles.. ptja nåt utav dom måste du iallafall tycka om


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Tycker definitivt att du ska köpa det. Har det inte själv men har ändå spelat det ett xx antal timmar. Riktigt skoj! Twilight Princess är också riktigt bra om du inte har det. Super Paper Mario är inte heller så pjåkigt. Eller t.ex Resident Evil 4, Resident Evil: Umbrella Chronicles.. ptja nåt utav dom måste du iallafall tycka om

RE:Umbrella Chronicles finns på min inköpslista, likaså Zelda Twilight Princess.

Paper Mario finns att hyra, så ska testa det med.

Inaktiv

Super Mario är ett riktigt bra spel!
Zelda är också bra spel!

1
Skriv svar