Zelda Retrospective del 2

Robot
Medlem
Zelda Retrospective del 2

Det är så man fäller en liten tår faktiskt. Underbar musik, underbara spel... bah.. blir till o damma av sneset igen...

Inaktiv
Skrivet av Kato:

Det är så man fäller en liten tår faktiskt. Underbar musik, underbara spel... bah.. blir till o damma av sneset igen...

eller varför inte köpa en wii och spela alla spel zelda spel på den

Medlem

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH kommer ihåg hur mycket jag nötte a link to the past.....noooostalgiiiiiiiiii!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

visste inte att zelda var det första free roming spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

A link to the past :heart:

...måste ju ha de skönaste midi slingorna någonsin, längtar till wii så jag kan spela om det igen :).


signatur

<3

Medlem
Skrivet av zijn:
Skrivet av Kato:

Det är så man fäller en liten tår faktiskt. Underbar musik, underbara spel... bah.. blir till o damma av sneset igen...

eller varför inte köpa en wii och spela alla spel zelda spel på den

Antar att du langar fram en Wii nu idag åt oss alla då eller?


signatur

osv.

Inaktiv

om man köper zelda till wii får man de gamla spelen då

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

om man köper zelda till wii får man de gamla spelen då

Du får köpa de äldre spelen genom Virtual Console. Dock inte Zelda WW till GC. Det för du köpa i affären.


signatur

osv.

Medlem

amen, a link to the past är ju verkligen hur bra som helst.

Bt
Medlem

Så sjukt bra.

Kan inte vänta på nästa del, Ocarina of Time är fortfarande det bästa spelet någonsin gjort.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

har beställt ett gamecube med ocarina of time från webhalle, wind waker och självklart, twilight princess

Medlem
Skrivet av moondragon:

har beställt ett gamecube med ocarina of time från webhalle, wind waker och självklart, twilight princess

Gratulerar, du lär inte ångra dig :).


signatur

<3

Medlem

Inget tipstack här inte! Tipsade ju för några dagar sedan.. Aja, nostalgi på högnivå är det iaf! Men men, anser fortfarande att OoT är världens bästa Zelda samt spel.

Medlem

sköna nostalgi vibbar, nästan så man vill rota fram det gamla 8-bitarn och 16-bitar samt köpa en 64 bara för att spela det igen


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

är lite synd dock att de flesta har missat Zelda: Link`s awakening

Det är klart det bästa Zelda efter ocarina of time. Tycker fler borde pröva på det

Medlem
Skrivet av bleak:

är lite synd dock att de flesta har missat Zelda: Link`s awakening

Det är klart det bästa Zelda efter ocarina of time. Tycker fler borde pröva på det

Ja Link awakening är grymt bra, det första Zelda spelet jag köpte och därför också mitt favorit zelda spel. När jag var mindre och spela igenom det för första gången tyckte jag slutet var jätte sorgligt :$.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av moondragon:

har beställt ett gamecube med ocarina of time från webhalle, wind waker och självklart, twilight princess

Har läst att Twilight Princess bara skulle släppas till GC i USA....stod på ign nånstans orkar inte leta fram länk nu....måste sova

Inaktiv

Ocarina of Time är nog det bästa spelet jag spelat. Känslan är så...bäst!

Att man kan finna sig sittandes och fiska i några timmar säger något om hur det är...

Medlem
Skrivet av Zarkow:

Att man kan finna sig sittandes och fiska i några timmar säger något om hur det är...

Heheh mmm känner igen mig där :). Fiskandet i Twilight princess ser ju ut att bli galet mycket bättre och roligare, undra hur många timmar man kommer spendera med det :D.


signatur

<3

Inaktiv

Jag ska ikväll påbörja Ocarina Of Time - Masters Qust som uppvärmning inför Twilight Princess. Har inte haft tid att spela det bara. Ett rejält lyft i grafiken från Ocarina till N64 och lite annorlunda upplägg så att man inte kan spela igenom det i sömnen.

Det ser jag fram emot....

1
Skriv svar