S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky to be Released Digitally as Steam Exclusive

Medlem
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky to be Released Digitally as Steam Exclusive

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky to be Released Digitally as Steam Exclusive

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky will be available for digital download worldwide exclusively on Steam. The official prequel to the Survival FPS game S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl is currently slated for simultaneous release on Steam and at retail outlets later this year.

Ja där ser man, inte illa, steam börjar bli riktigt stora. Dock är jag innerligt glad över att man kan också köpa det fysiskt. "Riktiga" spel vill jag köpa i fysisk form men småspel så som Flow eller SuperStarDust HD till ps3 gör inget att köpa digitalt. Det har och göra med priset, allt över 100:- vill jag ha i fysisk form under det så gör det inget med digitalt

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky to be Released Digitally as Steam Exclusive

Förstår var du menar, inte riktigt samma sak att köpa ett spel över nätet än att ha det stående i spelhyllan


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

jo exakt, de dyrare titlarna köper man fysiskt men saker på tex PSN går utmärkt att lägga några kronor på


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar