CliffyB färdig med Gears of War

Robot
Medlem
CliffyB färdig med Gears of War

CLIFFY B FOR PRESIDENT !!!

Medlem

konstigt om inte spelet är guld status än. 15 dagar tills det släpps i USA.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är ofta till sista sekunden det gäller... har hört spel som gått guld bara nån dag innan release. Men då har det också varit brista på spelet...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Spelet kan ha varit färdigt länge, bara det att Epic inte levererade slutleveransen till Microsoft förrän nu.

Medlem

Nyss så sades det att spelet innehöll en del buggar så jag tror att de försöker fixa det mesta utav de och därför så har de inte gått ut med att den är guld.


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Är inte gears of war det första spelat som använder unreal engine 3? Kommer det att se ut som på skärm dumparna komemr det att vara det överlägset snyggaste spelet jag spelat...

Medlem

Jag är ganska säker på att Splinter Cell Double Agent använder UE3, står iaf "Powered by Unreal technology" på baksidan av boxen.

Sen använder Rainbox Six Vegas också UE3, och idag ska det komma ett demo på marketplace.

Skrivet av Bad ash:

Jag är ganska säker på att Splinter Cell Double Agent använder UE3, står iaf "Powered by Unreal technology" på baksidan av boxen.

Wikipedia säger UE 2.5

Inaktiv

Yay, vad härligt det ska bli när Gears of War kommer! Det blir många långa timmar i mörkret framför TVn med med krysslådan surrande då!

Medlem
Skrivet av quintus:

Är inte gears of war det första spelat som använder unreal engine 3? Kommer det att se ut som på skärm dumparna komemr det att vara det överlägset snyggaste spelet jag spelat...

Enligt de gameplay videos jag sett så ser spelet ut som på bilderna. Ett otroligt snyggt spel rätt sagt. Men det ska bli intressant att se hur spelet känns när det spelas. Blir kontrollen, historien och flytandet i grafiken någorlunda bra så kommer detta bli en hitt. Inte en massa konstiga buggar är också att önska.

Det ser lovande ut! Stora förhoppningar här.


signatur

*Io Sono Interista*

1
Skriv svar