Nya bilder från Age of Conan

Robot
Medlem
Nya bilder från Age of Conan

Vill ha!


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Medlem

kommer det här spelet ha 5 miljoner warriors eller? Om man ska döma efter bilderna så finns det inga andra klasser


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

kommer det här spelet ha 5 miljoner warriors eller? Om man ska döma efter bilderna så finns det inga andra klasser

Age of Conan utspelar sig i en low fantasy-värld som till skillnad från high fantasy-världar som Azeroth och Middle Earth inte sprudlar av magi.

Det finns 4 huvudklasser: Priest, Soldier, Rogue och Mage.

Medlem

är inte direkt sugen på ett mmo som är snyggt räcker med lagget på AO och WoW tycker jag

Medlem

mmmh hoppas detta släpps innan warhammer online så jag hinner testa det innan

Inaktiv

Lätt köp verkar som folk äntligen fattat hur ett MMORPG ska se ut... massiva slag utan små elvor och sockersöta gnomer


signatur

De kallar mig Lunde

Inaktiv

fan va fult vatten


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Kommer bli slakt


signatur

Jäh..

Medlem

Ündrar hur många som kommer döpa sin karaktär med någon form av Conan?

Medlem

Kånan Barberaren


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

det är ju inte så snyggt direkt å vattnet hoppas jag att de inte är klara med... tror dock spelsystemet kommer vara riktigt trevligt


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Jao det där såg inte helt kasst ut. Kan nog verkligen tänka mig att köpa det och traska omkring och slakta och göra lite quest.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Men det blir svårt för spelet att slå...tror det börjar bli lite för många mmorpg. MEN jag hoppas verkligen spelet blir bra för jag hade inte tackat nej till ett bra spel i Conan världen (speciellt inte med tanke på hur blodigt det verkar bli). Hade varit kul att lira tjuv.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vilket release date har dom igentligen satt?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

någon gång i början på nästa år.. det ska ju vara ett så kallat "vista release game" så det kommer nog omkring 30 januari.


signatur

De kallar mig Lunde

1
Skriv svar