Veckans fråga: Spelar du World of Warcraft?

Medlem

Tycker det är ruggigt tråkigt. Har försökt gilla det, men funkade inte. Spelade 3-4 månader, sen kände jag... Nää, inte en krona till.

Medlem

Lirade EU betan i en vecka, sedan tröttnade jag. Sedan så saknar spelet meningsfull pvp vilket inte gör det intressant...

Medlem

Jag började lira nån gång i betan, och har spelat sedan dess. I första början hade jag väldigt väldigt kul, varenda liten pryl man fixade med tradeskills var skoj, och warlocken fick ju nya husdjur hela tiden som man kunde latja med.

Men på senare tid har jag tröttnat ordentligt, det känns mer som ett jobb att farma saker för att kunna göra samma instanser som man redan spelat hundratalet gånger. Enda anledningen att spela vidare är alla kompisar man har i spelet och gemenskapen med dom.

Nu är ju världen lyckligtvis så välordnad att det släpps nya roliga spel hela tiden, så hittar jag något annat spel man kan lura med sig kompisarna till är det nog snart tack och hej World of Warcraft för min del.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Inaktiv

Börjar bli nu tråkigt efter 1 köpta gamecarden,ska koncentrera mej på en gubbe, är det tråkigt efter det så blir det inget mer på ett tag i allafall. (upprepning på upprepning-är guild och raid enda vägen ur enformigheten)

Medlem

VHWOW!!!

*Våga Hata WoW


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Har spelat sen usa-betan och spelar fortfarande. Det är väl inte riktigt lika kul nu som då, men jag väntar på expansionen så får vi se hur det blir. Sluta med hatposterna, det är lite fjantigt faktist.


signatur

Eh is pretty cool guy!

Medlem
Skrivet av Bjoertil:

Har spelat sen usa-betan och spelar fortfarande. Det är väl inte riktigt lika kul nu som då, men jag väntar på expansionen så får vi se hur det blir. Sluta med hatposterna, det är lite fjantigt faktist.

Och du var tvungen att registrera dig för att påpeka en sån sak?

"wow"

Medlem

Han har dock rätt, alla har ju sin smak, men det verkar lite överdimensionerat på vissa håll Om jag ska vara diplomatisk.

Själv spelar jag fast det börjar bli lite långtråkigt stundom, som för många andra så avgör nog Burning Crusade om man stannar eller inte.

Måste också säga att om jag inte spelat på en RP(pvp)-server hade jag slutat för länge sedan.. tillför en dimension till spelet.

Medlem

Att folk säger det är trist beror nog på för litet spelade. Jag gillade inte spelet alls ibörjan och tänkte "vad är detta för enformigt skit"? Men efter en tids spelande med brorsan, började jag inse vad "skiten" handlade om. Det finns mycket djup och känsla i WoW. Visst är det jobbigt att göra alla dessa quest medmer, men själva känslan av bara vara inne i detta spel är rätt underbar.

Nu tror ni säkert jag är en tok-spelare, men så är inte fallet! Jag slutade med det pga att man blir så otroligt osocial, förlorar många timmar av sitt liv. Man kan helt enkelt inte spela WoW med måtta! Iaf inte jag.. Drar man väl igång det, så helt plötsligt har några timmar passerat iväg som man trodde var några minuter...
Det finns faktiskt ett såkallat "LIV" också!

Medlem

Spelade i US betan och började spela fullversionen den 23 Oktober när det släpptes i US.. WoW e det tredje mmorpget som förstört en utbildning för mig (+ det förströde mitt samboförhållande), yippie!
Spelar iaf inte det nu för jag befinner mig i Australien.. men som många säger har WoW blivit MMORPGens CS. Tycker det e ett jävligt välgjort spel (Även om PvPn suger och det suger att va lvl 60) tyvärr så e många av de som spelar det idioter..

Inaktiv

jag spelar...
till och från... tycker det är småkul att rollspela i det....att bara springa runt å slakta måste vara otroligt tråkigt...det är juh ett rollspel...meningen att man ska rollspela duh...

Skrivet av UOme:

men som många säger har WoW blivit MMORPGens CS. Tycker det e ett jävligt välgjort spel

till skillnad från CS ja

Skrivet av astie:
Skrivet av Bjoertil:

Har spelat sen usa-betan och spelar fortfarande. Det är väl inte riktigt lika kul nu som då, men jag väntar på expansionen så får vi se hur det blir. Sluta med hatposterna, det är lite fjantigt faktist.

Och du var tvungen att registrera dig för att påpeka en sån sak?

"wow"

ja..hur ska man annars göra sig hörd....
fast det får knappt nån effekt om 10 idioter står å skriker att wow är värdelöst...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Spelet var faktist kul medans man levlade upp men båda gångerna jag hade kommit upp till lvl 60 så tröttnade jag efter en vecka eller så... instancegrindandet var för mkt för mig.
Plus att efter att ha spelat DAoC i fyra år så föredrar jag att pvpa och pvp i wow är en horribel upplevelse.

Medlem
Skrivet av Pert:

Plus att efter att ha spelat DAoC i fyra år så föredrar jag att pvpa och pvp i wow är en horribel upplevelse.

/applåderar!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

World of Warcraft = Glorifierat Chattrum

123
Skriv svar