The Witcher plåtat

Robot
Medlem
The Witcher plåtat

ser nice ut. hoppas detta blir trevligt

Medlem

Klart det blir, det har ju både blod och svärd!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Jag hoppas det blir en höjdare och min hypenivå hoppar fram och tillbaka. Jag är just nu halvt tveksam till stridssystemet och hoppas att utvecklaren uppfyller sina mål

Medlem

Vad är det för läbbigt med stridssystemet då?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Det verkar för gestbaserat. Jag är rädd för att det ska bli tradigt och tråkigt. Men så är det ju svårt att få till ett riktigt bra stridssystem i ett rollspel (eller actionrollspel som det här möjligen blir) också. Temple of Elemental Evil var bäst, men det var ju ett partybaserat system, inte lone ranger som The Witcher. Svårt det här

Medlem

Dom skulle i alla fall ha med någon variant av WASD.
Jag tror ju absolut inte att de glömmer alla gamla hackare, så du behöver nog inte oroa dig
Jag tror nog att förmågan att kunna styra enbart med musen är mer av en grej än en ultimat lösning på styrningsfrågan.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Vi får hoppas på det Jag har följt utvecklingen sedan starten så skulle bli väldigt besviken ifall det faller på något sånt bara.

Medlem

Jag håller nog med peak_performance här - stridssystemet ser väldigt riskabelt ut. Jag antar att vi får vänta och se vad som händer.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Aj aj aj! har man följt det hela från dag 0 så blir man oftast besviken
Jag har världens röta och såg den inte försän helt nyligen, så jag har ännu inte hunnit hypa upp den för mig själv


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar