Tony Hawks Project 8-demo på Live

Robot
Medlem
Tony Hawks Project 8-demo på Live

Dom har ju tydligen tagit bort demot nu kanske inte är sant men

Medlem

tagit bort? hmm jag han iaf tanka det.. kändes som samma gamla fast med lite snyggare grafik.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag är ingen Tony Hawk älskare vanligtvis, men spelet verkar välidgt lovande. Tycker det känns väldigt nyskapande med det nya sättet att göra tricks på. Älskade demot, kommer troligen bli ett exemplar på releasedagen.

Skägg.
10 Chambers

Vad skiljer sig trickmässigt? Alltid gillat Tony Hawk-liren...


signatur
Medlem

Riktigt bra demo, det här kan bli riktigt bra faktiskt!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

wow säger jag bara. Det bästa tony hawk spelet någonsin. Tricken är mycket mer "fria" nu, när man använder styrspacken så kan man göra många sköna trick. Om man gör något snyggt så blir det en action kammera i slow motion.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan man köra lastbil nu eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kan man köra lastbil nu eller?

haha så arg du är!

ser fram emot demot. ska tanka så fort jag kommer hem från jobb


signatur

tjenare!

Inaktiv

hur får man tag i demot?

Medlem
Skrivet av maxan:

hur får man tag i demot?

om du har en xbox 360 med live account (gold) så kan du ladda ner den från marketplace.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Tankade hem demot ifrån xbox live marketplace... Tyckte det var sådär... Grafiken var ju inte någon större skillnad ifrån dom gamla spelen.... Det ända som va nytt var den där matrixeffekten där man kunde trixa skateboarden i slowmotion vilket var lättare sagt än gjort... Bra musik men för i övrigt så hade jag förväntat mig bättre... Kanske köpvärt på rean om nåt år

1
Skriv svar