Scott Miller om DNF och Prey 2

Robot
Medlem
Scott Miller om DNF och Prey 2

Den som väntar...nä nu börjar jag bli trött på det uttrycket. Jag tänker inte på spelet det hjälper mig leva genom vardagen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Man kan aldrig vänta förlänge på DNF.

Medlem

haha, om sisådär en två tre år. LOL


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jag förstår inte varför det fortfarande rapporteras om DNF överhuvudtaget. Det är ju lika bra att glömma det tills de faktiskt säger att det är klart och har skeppat det till butiker... för övrigt tror jag det suger hårt

Medlem

Om sisådär 2-3 år då är ju frågan: i hur många år ska han säga att det är färdigt om 2 3 år?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Måste säga att det är en väldigt intressant att lyssna på podcasten. Mycket intressant information.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Jh
Medlem
Skrivet av redmac:

Måste säga att det är en väldigt intressant att lyssna på podcasten. Mycket intressant information.

Verkligen.. speciellt det om episod spel..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

PaZ
Medlem

Om man orkar lyssna dvs.. det finns ingen textversion någonstans?

Inaktiv

Haha...troooligt att det kommer om 2 - 3 år


signatur

War never changes.

Medlem

Att säga att det är färdigt om 2-3 år låter i princip som att de precis börjat om på nytt. Som vanligt då med andra ord.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Nu börjar det faktiskt bli larvigt! Bara glömma skiten tills spelet kommer istället.. Orka, 2-3 år är ju fan en evighet!

EDIT : Och kan dom inte hålla tyst istället? Så fort en liten "notis" ang DNF kommer ut så hoppas alla på något. Jobbigt värre!

Medlem

Nu står det ju iofs INom 2-3 år...men men, han kanske säger nåt annat i intervjun, har inte orkat lyssna.

Inaktiv

Hallå, det förkortas ju inte DNF för intet.

DNF - Did Not Finish


signatur

You! Yes, me. Me, me, me. Me too. Hemsida

Medlem

vafan om tre år så kommer det en ny revolutionerande grafikmotor och troligtvis en ny hårdvara som hjälper spel att bli mer verkliga så killarna på 3Drealms blir tvugna att börja om från början för att anpassa sej

Medlem

jag tror dnf släpps innan prey 2


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Kommentaren om "3 år" var snarare att det INTE kommer att ta 3 år till release.
Tips: Forumet på 3drealms har en tråd som diskuterar podcasten.
http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=23172

Medlem

Jag tror när DNF släpps har redan dom flesta som spelat gamla Duke Nukem dött av hög ålder - eller så minns ingen spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar