Skådespelaren Heath Ledger hittad död

Medlem
Skådespelaren Heath Ledger hittad död

Skådespelaren Heath Ledger har hittats död i sitt hem på Manhattan i New York, uppger stadens polis. Australienfödde Heath Ledger fick sitt stora genombrott i filmen Brokeback Mountain 2005 om förbjuden kärlek mellan två män i den amerikanska västern.

Enligt New Yorkpolisen påträffades Heath Ledger klockan 15.26 lokal tid i bostaden i Soho-distriktet. Dödsorsaken har inte fastställts, men polisen misstänker inget brott.

Heath Ledger spelar en av rollerna i filmen I?m not there som handlar om Bob Dylan och han spelade Jokern i nästa Batman-film, The Dark Knight. Tidigare har han medverkat i filmer som Casanova regisserad av Lasse Hallström, Monsters Ball och The Patriot.

Han blev 28 år gammal.

Mycket sorgligt och det kommer kännas konstigt att se Batman filmen efter detta...

R.I.P

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skådespelaren Heath Ledger hittad död

wtf?.. Ja det kommer att kännas riktigt konstigt att se Dark Knight efter detta.. Sorgligt :/

Medlem

Herregud fick en chock när jag såg det. Sen kom jag att tänka på Batman filmen då blev den inte mindre. Men eftersom det var en överdos får han väl skylla sig själv antar jag. Så där ser ni KNARK är KNARK för kroppen. Vila i frid.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar