Filmat och fotat: Motorstorm

Robot
Medlem
Filmat och fotat: Motorstorm

God damn! *flämt*

Det där ser verkligen grymt ut! Både grafiskt och spelmässigt.
Lite som en korsning mellan Road rash och Flatout, fast på leriga bergsbanor. Grymt!!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Jo det här kommer bli grymt helt klart

Jh
Medlem

så jäkla grymt ser det inte ut.. det ser ut ungefär som man förväntar sig.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

ser ut som pre render allting. Dom första bilderna är det i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

ser ut som pre render allting. Dom första bilderna är det i alla fall.

Japp, de tre första bilderna är förrenderade, de är från E3 2005 då den första trailern visades upp. Resten är icke förrenderat

Inaktiv

Shit vad snyggt och roligt verkar det också, måste ju vara skitkul att lira multiplayer om det kommer att gå.

Medlem

synd för ps3 köpare att det inte är en release titel längre. Hade dom haft ett vettigt spel iallafall som det ser ut Dock har många som kört det på olika tillställningar sagt att gameplay är otroligt segt, och jag kan nog bara hålla med när man kollar på film klipp.

Inaktiv

Verkar som om dom tagit åt sig en hel del från kritiken ang. grafiken. Min gissning är att dom gjort det på gameplay också. Bara vänta och se, jag hoppas detta blir en dundertitel


signatur

You! Yes, me. Me, me, me. Me too. Hemsida

Flakmonkey

Det kommer ju dock vara en releasetitel i Europa Kan hålla med om att det inte ser så snabbt ut. De har ju sagt att de ska speeda upp det till lanseringen och förhoppningsvis gör dem det också....

Medlem

Men det finns ju turbo nosnos


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

fyfan va ball det såg ut o vara att köra motorcykel

Medlem

Vilket ställ!
Blir ju inte sämre med Nirvana i lurarna heller.

Medlem

Ser onekligen snyggt ut, hoppas att spelkänslan blir lika imponerande.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Äntligen lite Destruction Derby-drag.


signatur
dkd
Medlem

Hoho, ser riktigt roligt ut. Sämst bara att det kräver innehav av en PS3, och att jag skaffar en sådan är inte så troligt.

PC ftw, n00bs.


signatur

Ehe.

Medlem

heheh det här skulle vara en anledning att handla en PS3

Medlem

yep, otroligt störande detta med konsoller. visst är de roliga med 90 % av de spel jag spelar är på dator. Datorer är dessutom så jävla mycket snabbare o skit. Hmph. det så grymt ut iallfall, too bad att det blir ps3.

Hmph Hmph Hmph

1
Skriv svar