Filmat & fotat: Rainbow Six: Vegas

Medlem
Filmat & fotat: Rainbow Six: Vegas

Ser faktiskt helt ok ut. Men då Lockdown inte var någon höjdare får man kanske inte hoppas för mycket...

Medlem

"We are going back to the roots"

vad nu det betyder :>

Medlem

inte ett nytt lockdown?

Medlem

Nej Nej ! Detta spel kommer bli så grymt 17e november vilken grym dag R6 vegas Gears Of War och sen dagen efter Iron maiden ^^ Kan det bli bättre

Medlem
Skrivet av Light:

"We are going back to the roots"

vad nu det betyder :>

Det betyder att de vill sälja mer, så säger alla som gjort dåliga uppföljare till bra spel...

Hoppas att alla "reptrick" man kunde se komer att fungera i multiplayer också, vore tufft. Åka ner för tak och lite sånt

Medlem

läste på något forum som har spelat demon. Han sa att det inte är som lockdown utan att det är mer som dom gammla rainbow six spelen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Erm bara jag som inte tycker sån här grafik är särskilt snygg? Ser allt fler spel som ser ut typ så här. Massa suddigt filter och bloom... sen ser det ut som lockdown och inte något rainbowsix jag gillat...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser riktigt bra ut. Kan ju inte gärna vara sämre än Lockdown i alla fall!?

Skrivet av PinkElephant:

Hoppas att alla "reptrick" man kunde se komer att fungera i multiplayer också, vore tufft. Åka ner för tak och lite sånt

Det finns en multiplayervideo här. Förvisso från xbox360 versionen, men reptricken verkar funka i mp oxå

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Erm bara jag som inte tycker sån här grafik är särskilt snygg? Ser allt fler spel som ser ut typ så här. Massa suddigt filter och bloom... sen ser det ut som lockdown och inte något rainbowsix jag gillat...

nabb, det e visst snygg grafik. Och dessutom är grafiken inte allt.

Skaffa glajjor


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Gillar upplägget. "Drop the fucking gun" är rätt stil också!

Medlem

Kan inte ladda ner Filmen från Arkivet, även fast det är 136 av 200 som tankar.

Medlem
Skrivet av Light:

Kan inte ladda ner Filmen från Arkivet, även fast det är 136 av 200 som tankar.

Försök igen.

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Wardancer:

Erm bara jag som inte tycker sån här grafik är särskilt snygg? Ser allt fler spel som ser ut typ så här. Massa suddigt filter och bloom... sen ser det ut som lockdown och inte något rainbowsix jag gillat...

nabb, det e visst snygg grafik. Och dessutom är grafiken inte allt.

Skaffa glajjor

Bara jag då som tycker den bildern är mest meh? Vad är det som är så snyggt?

Och nej grafik är inte allt, håller med men efter lockdown så tror jag inte dom har så mycket annat att komma med, vad dem än säger om "back to the roots"


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

För min del får det se ut i stort sett hur det vill bara känslan blir bra. Viktigast är ändå ljudet och att man får någon form av närvarokänsla... Inte lika "plastigt" som Lockdown kändes...

Fast känns som att de gjort Vegas rätt snabbt? Eller så är det bara tid som går fort...

Skrivet av noodles:

Det finns en multiplayervideo här. Förvisso från xbox360 versionen, men reptricken verkar funka i mp oxå

Funkar det till 360 borde de väl kunna fixa det till PC tycker man...

Inaktiv

Är det GRAW-motorn?


signatur
Medlem
Skrivet av Wardancer:

Bara jag då som tycker den bildern är mest meh? Vad är det som är så snyggt?

Ljussättningen, färgerna och landskapet.

Medlem
Skrivet av aar88:

Är det GRAW-motorn?

Det är UE3 motorn vad jag har hört


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av aar88:

Är det GRAW-motorn?

Det är UE3 motorn vad jag har hört

De har jag mycket svårt att tro då allt tyder på att det är samma motor som i GRAW. För många likheter för att vara en slump imo

för övrigt ser spelet riktigt bra ut rent spelmässigt. Härlig spelkänsla. Detta kommer bli ett defenetivt köp!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Tror faktiskt att det är UE3. Det är knappast GRAW-motorn (Diesel) eftersom den "ägs" av GRIN som ju inte utvecklar Vegas.

Medlem

När kommer det till den äkta tacsimplattformen då? (PC dvs)


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av Johan:
Skrivet av Wardancer:

Bara jag då som tycker den bildern är mest meh? Vad är det som är så snyggt?

Ljussättningen, färgerna och landskapet.

det ar val just det som kanns fel, speciellt fargerna och ljussattningen.

Jamfor mellan:
http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=35276

[http://spas12.com/movies/Rainbow.gif]

visst det nya har en massa mer trevliga effekter (framforallt ar ju det battre modeller), men ibland far jag kanslan av att spelutvecklarna slanger in coola effekter och aldrig lamnar kontoret och tittar hur det ser ut IRL.

Alla ytor av metall reflekterar inte konstant i vid minsta ljus, den storsta ljuskallan ar solen och den lyser inte som en spotlight, den lyser mer som ett rejalt lysror motsvarande.

visst, tex vatten kan blida en spegelblank yta, men hur ofta hander det i verkligheten jamfort med dagens spel?

Tycker ofp som folk havdar ar fult borjade bli farligt "plastigt".. alskade vanliga ofp, det var bara gratt och trist. Precis som en vardag.. utan vara fult. Solnedgangarna kunde vara riktigt fina, men grat och trist kanns mer verkligt for mig an om alla spelvardar kanns som en LCD tripp pa det plastiga 60-70 talet.


signatur

http://www.anrop.net Soldatsimultatorer på svenska.
http://www.granq.se

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Erm bara jag som inte tycker sån här grafik är särskilt snygg? Ser allt fler spel som ser ut typ så här. Massa suddigt filter och bloom... sen ser det ut som lockdown och inte något rainbowsix jag gillat...

håller med om grafiken...ser lite skumt ut


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

jesus, är det UE3.0 eller inte? Måste få klarhet i detta. Och är det GRAW motorn så är det adjöss med FSAA*

*Full Screen Antialiasing


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

jesus, är det UE3.0 eller inte? Måste få klarhet i detta. Och är det GRAW motorn så är det adjöss med FSAA*

*Full Screen Antialiasing

Hehe tror nog dom flesta som scannar dessa forumen vad vad FSAA är

Jag tycker spelet ser bra ut - kan förstå att folk irriterar sig på bloom, men själv stör det inte mig. Spelkänslan är forthoppningsvis som Blackthorn eller Ravenshield snarare än Lockdown.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det vore ju helt fantatstiskt om de faktiskt håller vad de lovar och släpper ett schysst R6 spel igen. Det var ju onekligen ett tag sedan sist...


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Skrivet av Laxen:

jesus, är det UE3.0 eller inte? Måste få klarhet i detta. Och är det GRAW motorn så är det adjöss med FSAA*

*Full Screen Antialiasing

Ja det är Unreal Engine 3.

Medlem
Skrivet av noodles:

Tror faktiskt att det är UE3. Det är knappast GRAW-motorn (Diesel) eftersom den "ägs" av GRIN som ju inte utvecklar Vegas.

Grin utvecklade PC-versionen bara, grin äger ingenting

Medlem

Blackburn, källa?

Tror fan inte att det är Ue3


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

12
Skriv svar