Filmat & fotat: Call of Duty 3

Robot
Medlem
Filmat & fotat: Call of Duty 3

Kommer bli grymt bra... hoppas ps3 spelare kan möta xbox360 spelare online!!?? Nån som vet, har inte orkat kolla upp..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

ööh kommer ps3 versionen ens ha multi online? eller är det bara jag som har fått för mig det?

Medlem

såg inte direkt mycket snyggare än 2:an tycker jag, fast det nya strids systemet där du fightas mer närgånget verkar riktigt coolt.

Medlem

grafike är bättre än tvåan fast jag hoppas mer på bra gameplay. Läste i en interjuv att det inte finns någon loding mellan banorna. Allting kommer att streama.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ja, det kan väl inte bli sämre än 1/ 2:an. Det var ju hur simpelt som helst. Och saker som lyser i guldfärgat som visar vad man ska göra , snacka om arkadspel ut i fingerspetsarna.

Nä, lite mer realism skulle vara trevligt för att det skulle falla mig bättre i smaken Snygg grafik iovs men det är ju inte allt..................

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

grafike är bättre än tvåan fast jag hoppas mer på bra gameplay. Läste i en interjuv att det inte finns någon loding mellan banorna. Allting kommer att streama.

Mjo... laddningen ska visst ske under cutscenes

Inaktiv

Vet inte redigt vilket spel ni spelade ni som säger att det är snyggare än 2an, jag håller med jojon iaf, det ser nästan likadant ut som 2an. Lite mer realism skulle inte skada! Hoppas spelet är lite längre också och lite fler olika grejjer man ska göra så inte allt blir likadant hela tiden.

Call of Duty 2: http://media.gigex.com/ss/4119/screens/4119_12.jpg

1
Skriv svar