Medlem
Bioshock

Jag är sen som alltid med att testa nya spel, men nu har jag äntligen satt klorna i spelet Bioshock. Och vad skall man säga? var det bättre än vad jag trodde? svaret på den frågan är JA!. Det är så fantastiskt Super-mega-bra, så jag vill ta och spela det igen!

Japp.. okej spelet har sina buggar men det finns spel som har fler, faktiskt så var spelet rätt bra för mig, då jag är van att hitta alla jäkla buggar hit och dit. Men här var det inga problematiska buggar utan mera roliga sådana, som folk som är döda ligger och vickar på händer och fötter. Dock kan Little sisters vara jobbiga, då dom springer på en så man fastnar i dem, och sedan får man panik och storgråter av att det är liten tjej som håller fast fötterna på en.

Alla karaktärer i spelet är riktigt bra, man får verkligen följa med ifrån deras stortid till deras psychotid. Om ni gillar otroligt bra handling och även bra grafik så är spelet för er.. Om ni inte tycker om något av det så kan ni spela Pong, det är nästan inge grafik och handlingen.. ja det är pong.

PONG! <3

#blogg

Medlem
Bioshock

Jag tyckte faktiskt att det var överhypat... en fråga kör du med Quest Arrow på?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

heh, ja det gjorde jag faktiskt.. jag går lätt vilse annars
Men överhypat.. nej det är faktiskt så bra som folk påstår vad jag tycker iaf. Älskade dock System Shock2 så detta var ett spel som jag gillade mycket.

1
Skriv svar