Internet Explorer 7.0 släppt

Inaktiv

Kan inte heller testa den. Måste vara inloggad som admin.

Fittdatagubbarna i skolan kommer väl aldrig att instalera 7.0 på alla datorer kan man ju gissa... speciellt inte efter deras senaste ljushuvud-idé att spärra Opera och Firefox.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

http://www.webdevout.net/browser_support_summary.php

Jag håller mig till FireFox. IE7 ligger fortfarande långt efter FF, Opera och Safari.

Medlem

Sen (lite mer om IE7, eftersom jag kommer gå ännu mer off-topic nedan) så får man nog inse att om IE7 fortsätter att vara lika populärt som tidigare, så kommer folk primärt utsätta det för attacker. Så det finns ju en chans att trots sina förbättringar så blir det ungefär lika osäkert som sin föregångare..

Skrivet av Zuncan:

Ke? Låtsasmoderator? Det är ett onödigt inlägg. Och avsett om FZ är liberala vad gäller yttranden om piratkopiering så skadar det FZ - och för oss alla andra.

Men herregud vilken stigma piratkopiering är för somliga. Det är som den där stora elefanten i rummet som ingen vill låtsas om. Redmac är FZ:s antipiratperson #1, men han försöker åtminstone inte sopa hela problemet under mattan.

Skrivet av Zuncan:

Dessutom sa jag det till Threezool på ett lite mer skämtsamt sätt om du inte märkte det.

Såg mer ut som du var allvarlig, men försökte släta över det hela med en smiley. Kontentan att du inte vill att han ska uttala sig om något kvarstår ju.

Skrivet av Zuncan:

Tror du att att Microsoft vill betala för en reklambanner på FZ.se om det finns massor av uttalanden om att folk använder sig av piratkopieringar?

Ja, absolut, utan tvekan. Om de hade en smart PR-person. Läs den här artikeln för att få en idé om vad jag pratar. Dessutom, sitter många här med en piratversion av XP är det ju en god idé att bombardera oss med bra erbjudanden.

Skrivet av Zuncan:

Och en sak till - Bara för att det är lagligt att prutta på bussen så unviker jag ändå det med respekt för andra.

Nej, jag tror det du menar är att utav respekt för SL/Swebus/osv anseende så försöker du tysta folk som pratar om hur de har pruttat på en av deras bussar.

Sen till er som tröttnat på prat om piratkopiering: Sorry. Men ofta om ett ämne återkommer om och om igen, så betyder det att det finns ett behov att diskutera det.

Inaktiv

Om du känner att du vill diskutera piratkopiering så föreslår att du dedikerar en hel tråd för det. Uppenbarligen ett hett ämne för dig. Men, whatever rocks your boat... Kan inte se vad piratkopierng har att göra i den här tråden. Håll dig till ämnet.

Och om du inte märkte det så drog jag bara en metafor när jag nämnde prutten på bussen. Vad jag ville ha sagt var bara att man skall använda lite folkvett också och inte hålla stenhårt på lagar och regler.

Skrivet av Kyraal:

Sorry. Men ofta om ett ämne återkommer om och om igen, så betyder det att det finns ett behov att diskutera det.

Så kila iväg och skapa en tråd för ditt heta ämnet nu på en gång vetja... Det finns ju ett "behov" för det

Och så föreslår jag att du struntar i att svara på det här med massa munhugg. Om du vill munhuggas får du skapa en tråd för det också - om du nu har ett "behov" för det vill säga.

Cheers!


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

Svarar trots bättre vetande, då det är uppenbart att du försöker reta upp mig med din ton och ditt ordval.

Det finns inga regler som säger att en tråds innehåll inte får utvecklas efterhand med tillhörande utsvängingar. Det är ju trots allt så en diskussion mellan människor fungerar. Jag kan gärna sluta "munhuggas", om du slutar leka moderator, och tonar ner din provocerande och nervärderande attityd. Fattas bara att du klappar mig på huvudet och kallar mig "lilla gubben".

Edit: Och jo, jag vet, att gräla på nätet är [insert passande bild här]

Inaktiv

Så där ja - Då fick du det ur dig. Ska vi skaka hand på det då? Så kan vi vara sams framöver.

Jag ursäktar för min nedvärderande attityd och hoppas på överseende.

Förhoppningsvis kan vi växla ord med en betydligt trevligare ton framöver.


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

12
Skriv svar