Smått och gott från Crysis

Robot
Medlem
Smått och gott från Crysis

Ja bilderna är ju otroligt små, så man undrar hur det ser ut i fullscreen


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

* Physics System: supports vehicles, rigid bodies, liquid, rag doll, cloth and soft body effects.

Medlem

vissa jämförelsebilder är ju så man undrar vilken som är den riktiga eller vilken som är in-game, om man inte läser i sidan sen att det lär kräva 8 miljoner grafikkort av den typen jag har för att rendera en frame på en timme är en annan sak

Medlem

Helt galet... kan det bli snyggare??

Skägg.
10 Chambers

Man blir nog lite lurad av de små bilderna, högupplöst hade att varit att föredra


signatur
Medlem

Har ju självklart sett tidigare bilder samt filmer, och det är inte mycket till lurendrejeri.. Det är galet snyggt, sen finns det större jämförelsebilder också, fast helt andra såklart. Men det är fortfarande lika snyggt.

Flakmonkey

Hoppas de säljer gott om motorlicenser den här gången, var ju nästan sorgligt att se hur dåligt deras första motor utnyttjades

Medlem

De vissar vaddå, 50 bilder på olika snygga ytor de jobbat extra med, resten är väl totalt random
Äsch, är nog bara advensjuk för att jag har så kass dator.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

det blir en ny dator nästa år då 8)


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nån som vet om det är DX9 eller DX10 versionen som visas?


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Skrivet av Detrol:

kan det bli snyggare??

Ja.

Medlem

ska uppgradera min dator i jan-feb. *längtar*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan ju inte se nåt... överbelastad server. =/

Medlem

samma här :/.. men när släpps spelet??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Detrol:

kan det bli snyggare??

Ja.

nej

Många av bilderna har jag svårt att se skillnaden. Jag är högst imponerad av dessa bilder. Rent grafiskt har de kommit långt men hur är dte med spelkänslan och storyn. ja det är det viktigaste.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

håller med redmac.. hade det inte stått real time så hade jag säkert tagit fel.. men det blir väll att köpa nytt grafikkort..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Sito:

Nån som vet om det är DX9 eller DX10 versionen som visas?

På hemsidan säger dom att det antagligen är DX9

Medlem

Jaja, ska ju bli ny dator snart så får väl skaffa ett DX10 kort från nVidia nästa månad

Medlem

fyfasiken vad man längtar efter spelet när man ser dessa screenshot man ryser ju när man ser hur snyggt det är.

Medlem

Faktiskt grymt besviken på gräset i spelet, ser helt totalt overkligt ut och det borde gå att göra en stor förbättring när allt annat är så fett nice! en bild http://www3.incrysis.com/screenshots/crysis-editor-timeofday_...
där busken på stranden visar lite.

Dock fett för dom som bor på ön och lira spelet sen ;D köra över farfars skjul med lastbilen haha

Medlem
Skrivet av remixxan:

Faktiskt grymt besviken på gräset i spelet, ser helt totalt overkligt ut och det borde gå att göra en stor förbättring när allt annat är så fett nice! en bild http://www3.incrysis.com/screenshots/crysis-editor-timeofday_...
där busken på stranden visar lite.

Dock fett för dom som bor på ön och lira spelet sen ;D köra över farfars skjul med lastbilen haha

Fattar inte, är busken på bilden ful? Eller är den snygg?

Jag menar, tycker gräset på denna bild är ganska så snyggt?

Skrivet av redmac:

nej

Menvafan, kan vi få se lite framåtanda! Om ett par år är spelen ännu snyggare!

Inaktiv

Vista-"revolutionen" kommer göra mig fattig.


signatur
Medlem

Våga Vägra Vista!
Ser ingen anledning till att skaffa det då botten inte är nådd i DX9 ännu.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Inte ofta man tappar hakan - men trotts man sett Crysis bilder innan blir man lika chockad vart enda gång man ser nya saker. Hoppas dom gör Pong med den spelmotorn!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vista kommer total röenera.
Det är ett monster op-system som äter
Ram-Minne så det skriker.

Dessutom har direct x 9.0 säker minst 2 år kvar inom gaming
och en jäkla massa nice titlar 2007 släpps med stunning
grafik med dx 9.0

Hatar faktiskt vista då de också brytit mot Copyright lagen
genom att låsa så att användare inte kan använda tex
den webbrowser eller antivirus dem vill utan är tvingade till
att ha det som följer med.

Medlem

DirectX 10 ser riktigt lovande ut

Medlem

Hehe, dom jämförelsebilerna är väl ändå inget som är med i själva spelet?

12
Skriv svar