The Escapist gör det igen

Antikvitet
The Escapist gör det igen

Yahtzee är min idol. Jag vill vara som honom. Jag vill ha en sån skribent.

<embed src="http://update.videoegg.com/flash/proxy.swf?jsver=1.4" FlashVars="gc=c2hvd0FkPXRydWUmYWRWYXJzPWFyZWE9Z2FtZXMmc2l0ZT1lc2NhcGlzdG1hZ2F6aW5lJmZpbGU9aHR0cCUzQSUyRiUyRnNlbGZzZXJ2ZTMwMCUyRWRvd25sb2FkJTJFdmlkZW9lZ2clMkVjb20lMkZnaWQzODklMkZjaWQxMzg5JTJGUFolMkYxTyUyRjEyMDAzMDY2NTlCWnRSeU8zSXZMZlpwdVFUbkp2WSZzd2ZwYXRoPWh0dHAlM0ElMkYlMkZ1cGRhdGUlMkV2aWRlb2VnZyUyRWNvbSUyRmZsYXNoJTJGcHJveHklMkVzd2YlM0Zqc3ZlciUzRDElMkU0JmF1dG9QbGF5PWZhbHNlJnNob3dBZFByaW1hcnk9dHJ1ZSZ3bW9kZT13aW5kb3cmYWxsb3dGbGFzaDlGdWxsc2NyZWVuPXRydWU=" quality="high" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always" scale="noscale" wmode="window" width="400" height="332" name="VE_Player" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed>

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
The Escapist gör det igen

Jag håller med totalt =D Han är hur bra som helst


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Medlem

Älskar humorn på den karln

Medlem

det brukar bli lite av en vaka på jobbet när nya recensioner ska släppas

Medlem

Haha, det bästa var ju när han pratade om att det räckte med att en fiende hosta, så var det en bild på en fet jävla bombsmäll efter

Medlem

haha klockrent

Medlem

han kan ju omöjligt hitta på alla metaforer själv eller vad det heter...det där med rubix kuben och ligga i koma etc...men kul kul kul!

Medlem
Medlem

De skulle låta honom och AVGN göra en duett.

Inaktiv

Haha alltid lika härlig!

Medlem

han är min STORA idol, han kan verkligen göra bra recensioner Att han orkar hålla uppe samma kvalité och tempo är djupt imponerande.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar