Onlinetillägg för Oblivion släpps i butik

Robot
Medlem
Onlinetillägg för Oblivion släpps i butik

Online ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

De menar att de tillägg som går att köpa online kommer att släppas på skiva. Inte multiplayer om du trodde det


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

hehe tänkte först när jag såg rubriken att de har gjort det online, men sedan blev jag besviken att det inte var så undra om det är värt att spendera pengar på det.

Medlem

Fasen jag som gick i exstas och hojta som en galning i venten när jag såg detta:( men denna dvd ska köpas ändå:D:D:D:D:D:D:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Dom borde kanske ändra om rubriken till "onlinetilläggEN"


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

DVD?? Jag har dessa och de tar bara 40 MB

Finns väl dock en MOD som ger onlinemöjligheter men än så länge kunde man nog bara köra 1 on 1.

Medlem
Skrivet av Joavels:

DVD?? Jag har dessa och de tar bara 40 MB

Finns väl dock en MOD som ger onlinemöjligheter men än så länge kunde man nog bara köra 1 on 1.

Om du läser så ser du att det inte bara är dom som redan släppts som kommer ligga på skivan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

MEN ... trodde också det menades som ett onlinetillägg.

I alla fall kommer jag nog köpa mig en DVD.
Jag är sugen på Thieves Den tillägget.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Bra titel ^^ inte bara jag som blev lurad

Bab
Medlem

Det enda tillägg jag skulle kunna tänka mig köpa till oblivion skulle vara en riktigt ordentlig quest. Jag har svårt att tycka nya items och byggnader är speciellt intressanta utan en riktigt najs quest till dom. Dom visade ju hur jäkla mycket trevliga saker det går att göra i oblivion med framförallt Dark Brotherhoodquestsen... varför inte spinna vidare på det.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Medlem

Fattar inte varför dom inte har Online? vore så grymt att kunna spela med några polare ju!

Co-op vore så grymt coolt!:D

Medlem

Lättare sagt än gjort

1
Skriv svar